Koszulka zaprasza do słuchania mojego utworu „Whiplash” — piosenki, która igra z poczuciem czasu: w muzyce, w relacji, w życiu. To "współczesna poezja", w której metaforami są anglicyzmy z języka festiwalowego. Cytat, będący centrum koszulki, stanowi backstage emocji wspomnianego utworu. Moda? Dla mnie to przedłużenie komunikatu — możesz powiedzieć coś ważnego, zanim jeszcze otworzysz usta.
Paulina Przybysz
Nasza największą inspiracją są fani – to dzięki nim w naturalny sposób w naszych głowach powstało hasło „WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK”, a wspólnie stworzony merch jest na to najlepszym dowodem.
Bracia Kacperczyk
1 Badanie przeprowadzone przez agencję badawczą SW Research na zlecenie Allegro w czerwcu 2025 wśród Polaków w wieku powyżej 16 roku życia, którzy uczestniczyli w festiwalu i/lubwydarzeniu muzycznym w ciągu ostatnich 5 lat. Wywiady były prowadzone metodą CAWI na grupie 600 osób (n=600).