Strona głównaAktualnościInformacje prasowePodcastyMateriały do pobraniaKontakt EN
Jak więcej korzyści, to Allegro Smart! Allegro startuje z nową kampanią marketingową
77% kupujących przez internet chce otrzymywać nagrody za zakupy1. Odpowiadając na te potrzeby, Allegro wprowadza nowości w programie Allegro Smart! Użytkownicy mogą teraz cieszyć się nie tylko nielimitowanymi dostawami i darmowymi zwrotami, ale także wyzwaniami, czyli dodatkowymi możliwościami na odkrywanie Allegro, zbieranie Smart! Monet i oszczędzanie. 19 maja wystartowała kampania Allegro Smart!, która przedstawia nowości w programie i zachęca do odkrywania dodatkowych korzyści dostępnych w ramach usługi.
Wszyscy już wiedzą, że Allegro Smart! oferuje darmowe dostawy i zwroty. Najnowsza kampania pokazuje jednak, że Allegro Smart! to jeszcze więcej sposobów na oszczędzanie. W ramach programu Smart! Monety platforma udostępniła właśnie personalizowane wyzwania, które każdy ze smartowiczów znajdzie w specjalnej zakładce: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/monety. Łącznie Allegro udostępniło blisko 40 mln takich wyzwań – pomogą one użytkownikom Allegro Smart! odkrywać możliwości i kategorie na platformie. Wyzwania bazują na już znanych Smart! Monetach, czyli wirtualnych punktach, które można łatwo wymieniać na kupony obniżające wartość zakupów już od 1 złotówki.
Kampania pod hasłem „Jak Allegro Smart!, to więcej korzyści” wystartowała 19 maja i będzie realizowana w telewizji, radiu oraz w kanałach digital. Reżyserię spotów powierzono Natalii Jakubowskiej i Łukaszowi Gronowskiemu, a produkcją zajęła się firma Moon Films. Za strategię kreatywną i scenariusze odpowiada agencja DDB Warszawa. Zakup mediów tradycyjnych powierzono agencji Starcom, a cyfrowych realizuje wewnętrzny dział digital Allegro.
Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
W dwóch nowych humorystycznych spotach marka przedstawia korzyści płynące z posiadania subskrypcji Allegro Smart! Gwiazdą kampanii stała się świnka miniaturka – symbol nowoczesnego podejścia do oszczędzania. Więcej przygód świnki i smartowiczów można zobaczyć na Tik Toku, w serwisach Meta oraz na YouTube.

1 Badanie SW Research, Zakupy online i programy lojalnościowe, kwiecień 2025

Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony oraz przetwarzać informacje analityczne.

Kliknij „Nie zgadzam się”, jeżeli nie zgadzasz się na wykorzystywanie analitycznych plików cookies.

Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.

Więcej informacji znajdziesz w Polityce plików cookies
Cofnij
Skonfiguruj zgody
Używamy plików cookie i technologii pokrewnych (zwane dalej: „plikami cookies”) , aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony oraz przetwarzać informacje analityczne.
Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny.
Wykorzystywanie niezbędnych plików cookies (zawsze aktywne)
Pliki cookie konieczne do prawidłowego działania strony. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Funkcjonalne wykorzystywanie plików cookies
Funkcjonalne pliki cookies zapamiętują wybory dokonywane przez Ciebie zapewniając Ci lepiej dopasowane usługi. Wykorzystywane są również do przeprowadzania ankiet.
Analityczne wykorzystywanie plików cookies
Analityczne pliki cookies mierzą ilość wizyt i zbierają informacje o źródłach ruchu. Używamy ich, aby poprawić działanie Allegro. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak poruszasz się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Marketingowe wykorzystywanie plików cookies
Marketingowe (reklamowe) pliki cookies wspierają wyświetlanie reklam, które są bardziej dopasowane do Twoich zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie wartościowe dla wydawców i reklamodawców. Służą także do wyświetlania reklam na innych stronach internetowych. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.