Nowa kampania to gra kontrastów branż i asortymentu. Pokazuje, że Allegro to miejsce, w którym każdy przedsiębiorca znajdzie w jednym miejscu zarówno produkty specjalistyczne oraz te codzienne. Przedstawia także platformę Allegro Business ⎼ realne wsparcie w codziennym prowadzeniu działalności gospodarczej, które oferuje wygodne rozwiązania dla kupujących B2B. Z naszych badań wynika, że większość polskich firm realizuje swoje zakupy wyłącznie bądź w dużej mierze online, a na Allegro zaopatruje się już 72% z nich. Klienci Allegro Business, naszej platformy do zakupów B2B, doceniają bogaty asortyment dostępny dla tak wielu różnych branż – od biur, salonów urody i fryzjerskich, po branżę budowlaną, motoryzacyjną czy HoReCa
– podkreśla Adam Dziadkiewicz, starszy menedżer w zespole marketingu Allegro.
*Badanie przeprowadzone przez agencję badawczą Danae na zlecenie Allegro w sierpniu 2024 wśród przedstawicieli firm (produkcja / przemysł, usługi, administracja i handel). Wywiady były prowadzone metodą CATI na grupie 700 przedsiębiorców (n=700).