Strona głównaAktualnościInformacje prasowePodcastyMateriały do pobraniaKontakt EN
Jubileuszowa 5. edycja Programu TOP Women w e-biznesie – 700 inspirujących historii i nowe możliwości rozwoju
Allegro już po raz piąty jest Partnerem Programu TOP Women w e-biznesie, organizowanego przez Fundację Kobiety e-biznesu. Program TOP Women to unikalna inicjatywa wspierająca kobiety w budowaniu i rozwijaniu biznesów online. Jubileuszowa edycja cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem – napłynęło ponad 700 zgłoszeń z całej Polski, a także z zagranicy, m.in. z Niemiec, Islandii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Nowej Zelandii. To dowód na to, że kobiety na całym świecie dostrzegają ogromny potencjał e-commerce i chcą zdobywać nowe kompetencje. 

TOP Women w e-biznesie – rozwój na wielu poziomach

Tegoroczna edycja programu to nie tylko solidna dawka wiedzy o budowaniu i rozwijaniu biznesu online, ale także nowe obszary edukacyjne, które pomogą uczestniczkom jeszcze lepiej przygotować się do wyzwań rynkowych. W programie pojawią się między innymi moduły dotyczące kształtowania cen i ich wpływu na sprzedaż oraz wyniki biznesu, a także szczegółowego przygotowania biznesplanu dla nowego przedsięwzięcia.

Po raz pierwszy uczestniczki będą miały możliwość wykonania testu temperamentu, który pomoże im lepiej zrozumieć swoje predyspozycje i dopasować strategię działania do własnych cech osobowościowych. W programie nie zabraknie także aspektów psychologicznych, które są kluczowe w prowadzeniu biznesu, zwłaszcza w dynamicznie zmieniającym się świecie e-commerce-

– mówi Anna Heimberger, Prezeska Fundacji Kobiety e-biznesu, CEO Bateau Polska.

Kim są uczestniczki programu TOP Women w e-biznesie?

TOP Women w e-biznesie gromadzi kobiety w różnym wieku i na różnych etapach kariery zawodowej. Najmłodsza uczestniczka tegorocznej edycji ma 18 lat, a najstarsza – 64 lata. Średni wiek uczestniczek wynosi 40 lat, co oznacza podniesienie wieku kobiet biorących w programie o trzy lata w porównaniu z poprzednią edycją.
  • Aż 58% uczestniczek programu mieszka w miejscowościach poniżej 500 tys. mieszkańców, w tym: 16% w miastach od 100 do 499 tys., 26% w miastach poniżej 100 tys., a 16% w mniejszych miejscowościach
  • Blisko 58% uczestniczek planuje uruchomić swoją działalność w e-commerce
  • 50% pracuje na etacie, a 23% prowadzi już własną firmę.

Jesteśmy dumni, że ponownie uczestniczymy w  programie Top Women, wspierając kobiety, które wybierają rozwój kariery w e-biznesie. W Allegro nieustannie promujemy przedsiębiorczość i wspieramy firmy w realizacji ich celów. Szczególnie cieszy nas, że aż 58% uczestniczek planuje rozpocząć działalność w e-commerce – to dla nas ogromna motywacja i inspiracja. Naszym celem jest dostarczenie im narzędzi i wiedzy, które pomogą osiągać sukcesy i czerpać radość z prowadzenia własnych projektów online – 

podkreśla Marta Mikliszańska, dyrektorka ds. polityki publicznej w Grupie Allegro.

Społeczność kobiet – współpraca i rozwój biznesu

Jubileuszowa edycja Programu TOP Women w e-biznesie to nie tylko nowe moduły edukacyjne prowadzone między innymi przez najlepszych ekspertów i szeroki zakres tematów, ale przede wszystkim społeczność przedsiębiorczych kobiet, które wspólnie uczą się, rozwijają i inspirują do działania. Wspieranie ich w drodze do sukcesu to misja Fundacji Kobiety e-biznesu, którą z każdym rokiem realizujemy z coraz większą pasją i zaangażowaniem – 

dodaje Dorota Bachman, V-ce Prezeska Fundacji Kobiety e-biznesu, Dyrektorka obszaru Marketing & Promocja w Przelewy24.

Program „Top Women w e-biznesie” to największy bezpłatny program edukacyjny, który koncentruje się na aspektach biznesu online, skierowany do kobiet. Inicjatywa została zapoczątkowana przez Fundację Kobiety e-biznesu 5 lat temu i z powodzeniem rozwija się o nowe obszary edukacyjne oraz nowe komplementarne inicjatywy. Partnerami 5. Edycji programu, dzięki którym TOP Women jest realizowany i rozwijany o nowe obszary i inicjatywy są: VISA, Allegro, Ceneo, hebe, Ziaja, PAIH, Simon Kucher, Fundacja Polska Bezgotówkowa, Przelewy24, Izba Gospodarki Elektronicznej, message flow, Sky-Shop.

O Fundacji

Fundacja Kobiety e-biznesu to polska organizacja non-profit zajmująca się edukacją z zakresu narzędzi cyfrowych, e-commerce oraz prowadzenia działalności gospodarczej. Organizacja dostarcza analizy rynkowe i prowadzi działania przeciwdziałające wykluczeniu cyfrowemu. Głównym celem Fundacji jest poprawa jakości życia kobiet oraz ich rozwój zawodowy. Fundacja pomaga kobietom, seniorom oraz osobom niepełnosprawnym w rozwoju kompetencji prowadzenia e-biznesu. Jej flagowe projekty to kurs edukacyjny TOP Women w e-biznesie oraz Konkurs Kobieta e-commerce. 
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Cofnij
Skonfiguruj zgody
Używamy plików cookie i technologii pokrewnych (zwane dalej: „plikami cookies”) , aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony oraz przetwarzać informacje analityczne.
Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny.
Wykorzystywanie niezbędnych plików cookies (zawsze aktywne)
Pliki cookie konieczne do prawidłowego działania strony. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Funkcjonalne wykorzystywanie plików cookies
Funkcjonalne pliki cookies zapamiętują wybory dokonywane przez Ciebie zapewniając Ci lepiej dopasowane usługi. Wykorzystywane są również do przeprowadzania ankiet.
Analityczne wykorzystywanie plików cookies
Analityczne pliki cookies mierzą ilość wizyt i zbierają informacje o źródłach ruchu. Używamy ich, aby poprawić działanie Allegro. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak poruszasz się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Marketingowe wykorzystywanie plików cookies
Marketingowe (reklamowe) pliki cookies wspierają wyświetlanie reklam, które są bardziej dopasowane do Twoich zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie wartościowe dla wydawców i reklamodawców. Służą także do wyświetlania reklam na innych stronach internetowych. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.