Miniapki, które są dostępne w naszej aplikacji, mają pomóc użytkownikom w codziennych zakupach, znacząco upraszczając procesy takie jak wyszukiwanie produktu czy porównywanie cen. Stale pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami i rozwojem tych już dostępnych. Tutaj znakomitym przykładem mogą być “zakupy cykliczne” - chcemy dać użytkownikom jeszcze szybszy dostęp do list najpopularniejszych produktów, korzystając nie tylko z historii ich zakupów, ale również trendów szerzej widocznych na naszej platformie. Tam, gdzie widzimy potencjalne punkty styku, chętnie łączymy zakupy online z tymi stacjonarnymi, czego przykładem jest nie tylko wspomniany czytnik cen, ale również rozwiązanie do przechowywania kart lojalnościowych
Konrad Synoradzki, Senior Manager w Allegro
Widzimy duży potencjał współpracy z innymi markami przy wprowadzaniu nowych rozwiązań w ramach miniaplikacji - czy to rozwijając funkcjonalność do przechowywania kart lojalnościowych, czy też tworząc zupełnie nowe, autorskie rozwiązania. Znakomitym przykładem takiego podejścia jest miniapka stworzona we współpracy z LEGO z okazji Dnia Dziecka, która zyskała ogromną popularność wśród użytkowników, dlatego jesteśmy otwarci, by, poprzez wykorzystanie technologii Allegro, odpowiadać na potrzeby zdiagnozowane przez naszych partnerów.
Konrad Synoradzki, Senior Manager w Allegro
1 Dane własne Allegro
2 Badanie Mind & Roses przeprowadzone na próbie 1500 kupujących online na Allegro. Badanie przeprowadzono w lutym 2022 roku metodą wywiadów online (CAWI).
3 Badanie SW Reserach „Karty lojalnościowe i aplikacje” zostało przeprowadzone na reprezentatywnej próbie 1000 Polek i Polaków powyżej 16. roku życia. Badanie zostało zrealizowane w dniach 23.03-25.03.2023 r. metodą wywiadów online (CAWI).
4 Badanie SW Reserach „Karty lojalnościowe i aplikacje” zostało przeprowadzone na reprezentatywnej próbie 1000 Polek i Polaków powyżej 16. roku życia. Badanie zostało zrealizowane w dniach 23.03-25.03.2023 r. metodą wywiadów online (CAWI).