Miesięcznie już 7 milionów użytkowników aktywnie korzysta z aplikacji mobilnej Allegro. Dzięki wprowadzeniu nowych funkcjonalności użytkownicy mogą teraz bezpośrednio w aplikacji przechowywać karty lojalnościowe, korzystać z serwisu eBilet.pl oraz łatwiej wystawiać oferty na Allegro Lokalnie. Ostatnie zmiany to także jeszcze wygodniejsze zarządzanie przesyłkami dzięki funkcjonalności Moje przesyłki.
Karty lojalnościowe
Moje przesyłki
Nasza aplikacja jest najpopularniejszą w Polsce w kategorii zakupów online pod względem miesięcznej liczby użytkowników. Jednak nasze ambicje idą dalej - widzimy ogromny potencjał, by dla konsumentów stać się wsparciem na każdym etapie procesu zakupowego. Wprowadzone przez nas nowe funkcjonalności nie tylko rozszerzają ofertę dostępną z poziomu aplikacji o ofertę eBilet, ale także pozwalają przechowywać w jednym miejscu wszystkie informacje potrzebne podczas zakupów: zarówno karty lojalnościowe, jak i dane o przesyłce, które są teraz jeszcze łatwiej dostępne. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom ponad 7 milionów naszych klientów nieustannie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami - kolejne chcemy przedstawić już wkrótce.
Konrad Synoradzki, Development Manager w Allegro
1Gemius, Raport: 2022 e-commerce w Polsce, 29.09.2022, dostępny pod linkiem: https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/raport-e-commerce-2022-juz-dostepny.html