
Chcemy, by zakupy z Terranovą były przyjemne, dostępne i inspirowały do zabawy modą – niezależnie od wieku, rozmiaru czy okazji. Allegro to idealne miejsce, by dotrzeć do szerokiego grona klientów, którzy szukają ubrań dopasowanych do ich codziennego życia. Cieszymy się, że możemy stać się częścią tej platformy i zaoferować nasze kolekcje w nowym, wygodnym kanale sprzedaży
Małgorzata Wieteska, specjalistka ds. e-commerce dla marki Terranova
Widzimy, że dla klientów ważne jest połączenie dobrego stylu z przystępną ceną i wygodą zakupu. Terranova jest marką, która potrafi te potrzeby połączyć i oferuje zarówno casualowe basicowe propozycje, jak i modne fasony na każdy dzień. Jej obecność na Allegro to kolejny krok w rozwoju kategorii moda, która już dziś przyciąga miliony kupujących. Terranova pomaga nam wzbogacić ofertę w obszarze zakupów inspiracyjnych i tworzyć przestrzeń, w której użytkownicy kupują nie tylko to, czego potrzebują, ale także to, co ich cieszy.
Marcin Ołtuszewski Group Sourcing Leader w Allegro
1 Badanie przeprowadzone na zlecenie Allegro przez agencję badawczą Minds&Roses. Badanie zostało przeprowadzone w lipcu 2024 roku na reprezentatywnej grupie 1000 kupujących produkty z kategorii moda (ubrania, dodatki i akcesoria odzieżowe, obuwie, bielizna, ubrania dziecięce) oraz dodatkowej grupie osób w wieku 16-24 lata (n=200).