

Asystent AI to nasza odpowiedź na rosnącą rolę generatywnej sztucznej inteligencji w procesie zakupowym. Rozpoczynamy strategiczną ewolucję platformy Allegro. Ogłoszone właśnie zmiany to dopiero pierwszy krok, który wyznacza kierunek rozwoju platformy w nadchodzących miesiącach. Kluczowe jest dla nas jednak stopniowe wdrażanie zmian, tak aby zachodziły one w tle codziennych doświadczeń użytkowników. Dzięki temu możemy zapewnić im naturalne przyzwyczajanie się do nowości.
Piotr Szatybełko, VP Technology w Allegro
To właśnie dzięki inteligentnym algorytmom możemy dziś zaproponować naszym użytkownikom bardziej spersonalizowane treści i nowe, angażujące moduły, które sprawiają, że zakupy stają się jeszcze prostsze i przyjemniejsze. Sięgając po aplikację, nasi klienci znajdą tam produkty, których szukają i rekomendacje, które zainspirują ich podczas codziennych zakupów, dając radość odkrywania tego, czego wcześniej nie znali. Wszystko to bez opuszczania naszej aplikacji.
Aleksandra Wasielewska, Head of App w Allegro
1 Raport “Trendy zakupowe” Danae dla Allegro, badanie przeprowadzone między 29 sierpnia a 9 września metodą wywiadów internetowych (CAWI) na reprezentatywnej grupie dorosłych Polaków n=1000.