Strona głównaAktualnościInformacje prasowePodcastyMateriały do pobraniaKontakt ENCZ
7 mln użytkowników na 7. urodziny Allegro Smart! Platforma świętuje specjalną loterią dla smartowiczów
  • Allegro Smart! obchodzi 7. urodziny – z tej okazji ruszyła specjalna loteria, podczas której subskrybenci usługi mają szansę wygrać nagrody o łącznej wartości ponad 2,7 mln złotych.
  • Na zwycięzców czekają nagrody natychmiastowe, a także nagrody główne: 500 tys. zł, rowery elektryczne i smartfony Samsung Galaxy S25 Ultra. 
  • Program lojalnościowy Allegro Smart! jest jedną z najwyżej ocenianych usług dostępnych na platformie – korzysta z niej już 7 mln użytkowników, a obejmuje ona blisko 200 mln ofert. Smartowicze zaoszczędzili na dostawach już ponad 15 mld złotych.
Z programów lojalnościowych w Polsce korzysta już co trzecia osoba, a główną motywację stanowi możliwość otrzymywania zniżek i nagród1. To właśnie oszczędność jest dla Polaków jednym z najważniejszych kryteriów przy zakupach online, a zaraz później plasuje się darmowa dostawa2. Program Allegro Smart! idealnie zaspokaja te potrzeby: klienci zyskują nie tylko darmowe dostawy i zwroty, ale także liczne dodatkowe korzyści m.in. program Smart! Monety i wyzwania czy Smart! Bonusy czyli zniżki od partnerów, co daje smartowiczom jeszcze więcej okazji do oszczędzania ze Smart! . Usługa wystartowała 7 lat temu – a od tego czasu użytkownicy zaoszczędzili na kosztach dostaw ponad 15 mld złotych, co czyni Allegro Smart! jednym z najbardziej opłacalnych rozwiązań w e-commerce.

Weź udział w loterii i wygrywaj nagrody!

Allegro z okazji 7. urodzin programu Smart! organizuje specjalną loterię, w której do wygrania są nagrody o łącznej wartości ponad 2,7 mln zł3. Uczestnicy mogą zdobywać wirtualne losy dzięki różnym aktywnościom, takim jak zrobienie zakupów powyżej 100 zł, aktywacja lub przedłużenie usługi Allegro Smart!, dokonanie transakcji za pomocą określonych metod płatności czy wybór dostawy z Allegro Delivery. Każde zadanie wykonane przez smartowicza zwiększa jego szanse na wygraną. 
Na uczestników loterii czeka ponad 130 tys. nagród natychmiastowych w postaci kart podarunkowych o wartości 10, 25, 50, 100 oraz 200 złotych, a także darmowych przedłużeń programu Allegro Smart! (do wykorzystania na swoim koncie lub do przekazania bliskiej osobie). Już po dokonaniu zakupu loteryjnego użytkownik może od razu sprawdzić, czy zdobył jedną z nich.  Dodatkowo przewidziano również 6 nagród po 25 tys. zł przyznawanych w każdym tygodniu. W finale na szczęśliwców czekają trzy nagrody główne: 500 tys. złotych, 25 rowerów elektrycznych oraz 25 najnowszych smartfonów Samsung Galaxy S25 Ultra. 
Uczestnicy mogą realizować zadania i otrzymywać losy od 29 września do 9 listopada 2025 roku. Aby wziąć udział w loterii, należy mieć konto w serwisie Allegro z aktywną usługą Allegro Smart! oraz dokonać zgłoszenia zgodnego z regulaminem. Każdy uczestnik może zgromadzić maksymalnie 1000 losów, które dają szansę na wygraną.

Smartowicze zaoszczędzili już 15 mld złotych

Od momentu uruchomienia programu Allegro Smart! zgromadziło aż 7 mln użytkowników, którzy łącznie zaoszczędzili ponad 15 mld zł. Średnio użytkownik posiadający 12-miesięczny pakiet Smart! oszczędza 800 zł rocznie. Subskrybenci cieszą się nie tylko darmowymi dostawami i zwrotami, ale także możliwością skorzystania z ofert specjalnych czy przedsprzedaży na wydarzenia kulturalne. Platforma stale rozwija ofertę dostępną w ramach usługi – w tym roku wprowadzono Smart! Monety i wyzwania zakupowe oraz Smart! Bonusy, czyli dodatkowe korzyści od partnerów zewnętrznych Allegro.
Użytkownicy Smart! oceniają program bardzo pozytywnie – 92% uznaje go jako opłacalny. Chętnie też poleciliby usługę innym, co potwierdza Net Promoter Score na poziomie 90. Więcej informacji dotyczących loterii można znaleźć na stronie Allegro https://allegro.pl/smart/loteria.

1  Badanie SW Research, Rola Allegro w e-commerce w Polsce, grudzień 2024.

2  Badanie „Preferencje zakupowe w Internecie” zostało zrealizowane przez SW Research na zlecenie Allegro. Przeprowadzono 1015 ankiet z próbą Polek i Polaków robiących zakupy online, w formie wywiadów online (CAWI). Badanie zostało zrealizowane w dniach 16.06–22.06.2023 r.

3 Udział w loterii możliwy od 29.09 do 9.11.2025 dla osób 18+. Szczegóły w regulaminie na https://allegro.pl/smart/loteria. Organizator: GRZEGRZÓŁKA Sp. z o.o.

Załączniki
Allegro_grafika loteria.jpg
520 KB
Pobierz
Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony oraz przetwarzać informacje analityczne.

Kliknij „Nie zgadzam się”, jeżeli nie zgadzasz się na wykorzystywanie analitycznych plików cookies.

Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.

Więcej informacji znajdziesz w Polityce plików cookies
Cofnij
Skonfiguruj zgody
Używamy plików cookie i technologii pokrewnych (zwane dalej: „plikami cookies”) , aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony oraz przetwarzać informacje analityczne.
Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny.
Wykorzystywanie niezbędnych plików cookies (zawsze aktywne)
Pliki cookie konieczne do prawidłowego działania strony. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Funkcjonalne wykorzystywanie plików cookies
Funkcjonalne pliki cookies zapamiętują wybory dokonywane przez Ciebie zapewniając Ci lepiej dopasowane usługi. Wykorzystywane są również do przeprowadzania ankiet.
Analityczne wykorzystywanie plików cookies
Analityczne pliki cookies mierzą ilość wizyt i zbierają informacje o źródłach ruchu. Używamy ich, aby poprawić działanie Allegro. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak poruszasz się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Marketingowe wykorzystywanie plików cookies
Marketingowe (reklamowe) pliki cookies wspierają wyświetlanie reklam, które są bardziej dopasowane do Twoich zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie wartościowe dla wydawców i reklamodawców. Służą także do wyświetlania reklam na innych stronach internetowych. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.