– Allegro Delivery to otwarta usługa – serdecznie zapraszam do współpracy wszystkie firmy logistyczne, które stawiają na wysoką jakość i niezawodność. Z niecierpliwością czekam, gdy będę mógł oficjalnie powitać kolejnych partnerów programu. Wspólnie dbamy o to, by klienci mogli wybierać spośród wielu różnorodnych metod dostawy - zawsze sprawdzonej jakości - i sami decydowali, która najlepiej pasuje do ich aktualnych potrzeb. Po roku widzimy, że to podejście się sprawdza, NPS na poziomie niemal 90 punktów potwierdza, że Allegro Delivery zdobyło zaufanie klientów, którzy regularnie do nas wracają. Do tej pory do punktów odbioru w całej Polsce w ramach Allegro Delivery dostarczono kilkadziesiąt milionów paczek.
- podkreśla Jakub Kłoczewiak - Chief Operating Officer, Allegro
– Chcemy połączyć siły wszystkich graczy logistycznych, tak aby każdy automat i punkt odbioru w Polsce był dostępny dla klientów Allegro Smart! Tak, według nas, wygląda prawdziwa wygoda: wiele miejsc do wyboru, zawsze blisko domu lub pracy. Klient sam decyduje, gdzie odbierze paczkę, i ma pewność, że jeśli pojawi się problem, wszystko szybko i kompleksowo załatwi z konsultantem Allegro - według jasnych zasad dla wszystkich partnerów. Chcemy, by poczucie bezpieczeństwa towarzyszyło klientowi nie tylko podczas zakupów, ale na każdym etapie dostawy.
– mówi Jakub Kłoczewiak, Chief Operating Officer Allegro.