W każdej kolejnej edycji obserwujemy jak zmieniają się potrzeby kobiet w biznesie. Rosnące zainteresowanie tematyką e-commerce, sztuczną inteligencją i nowymi technologiami pokazuje, że kobiety nie tylko chcą się rozwijać, ale robią to bardzo świadomie. Nasz program pomaga im w tym procesie, oferując wiedzę, praktykę i poczucie przynależności do społeczności, która wspiera i realnie pomaga w rozwijaniu kolejnych inicjatyw
Anna Heimberger, Prezeska Fundacji Kobiety e-biznesu
W tej edycji szczególnie doceniłyśmy różnorodność kobiet, które zgłosiły się do programu – zarówno pod względem wieku, jak i doświadczenia. Wspólnym mianownikiem dla wszystkich była ogromna motywacja i gotowość do działania. To pokazuje, że kobiety z całej Polski – niezależnie od miejsca zamieszkania czy etapu życia – są gotowe rozwijać się cyfrowo i biznesowo
Dorota Bachman, Członkini Zarządu Fundacji Kobiety e-biznesu
Wspaniale, że Allegro ponownie aktywnie uczestniczyło w programie Top Women, wspierając kobiety w ich drodze do rozwoju kariery w e-biznesie. To dla nas ogromna motywacja i inspiracja móc dzielić się wiedzą i doświadczeniem z branży e-commerce. Do tegorocznych modułów szkoleniowych dodaliśmy również warsztaty skupione na radzeniu sobie ze stresem, odpowiadając tym samym na potrzeby kobiet, które dopiero zaczynają swoją przygodę w dynamicznym świecie e-biznesu. Jesteśmy przekonani, że dzięki wsparciu naszych ekspertek, coraz więcej kobiet odkryje satysfakcję i sukces w prowadzeniu własnych projektów online
Marta Mikliszańska, dyrektorka ds. polityki publicznej w Grupie Allegro