Strona głównaAktualnościInformacje prasowePodcastyMateriały do pobraniaKontakt EN
IX edycja Allegro Ads Talks w pigułce

3 czerwca 2025 r. odbyła się IX edycja Allegro Ads Talks - wydarzenia dedykowanego agencjom zrzeszonym w Programie Partnerskim Allegro Ads. Jak zawsze w formule online, spotkali się przedstawiciele agencji marketingowych, domów mediowych i specjaliści e-commerce, by wspólnie podsumować ostatnie miesiące i spojrzeć w przyszłość reklamy na Allegro.

📈 Co nowego w Programie Partnerskim?

Program Partnerski Allegro Ads to społeczność ponad 250 agencji, działających na trzech poziomach: Uczestnik, Partner oraz Partner+. Agencje te wspierają Sprzedających w prowadzeniu kampanii reklamowych, a cykliczne spotkania, takie jak Allegro Ads Talks, służą edukacji w gronie ekspertów.

Adrian Palak, Advertising Sales Manager w Allegro, otworzył wydarzenie podsumowaniem wyników z pierwszego kwartału 2025 roku oraz przedstawił plany na kolejne miesiące. W porównaniu do pierwszego kwartału 2024 roku, agencje zanotowały 55% wzrost inwestycji reklamowych, a liczba obsługiwanych klientów zwiększyła się aż o 27%.

Co więcej, Program Partnerski dynamicznie rozwija się na rynkach zagranicznych. Już teraz:  
  • na rynku czeskim działa 89 agencji, obsługujących 524 klientów, przy czym dynamika wzrostu inwestycji reklamowych wynosi +28% (Q1 2025 vs Q3 2024)
  • na rynku słowackim - 55 agencji, 200 klientów i +93% wzrost inwestycji reklamowych (Q1 2025 vs Q3 2024).
20250603_133233.jpg

🧩 Nowości produktowe - co nas czeka?

Michał Sawczuk, Product Manager Allegro Ads, zaprezentował najnowsze zmiany produktowe, które mają usprawnić codzienną pracę agencji. Wśród najważniejszych nowości znalazły się:
  • Nowe miejsce emisji reklam - strona główna allegro.cz.
  • Dodanie zakładki z nowościami do karuzeli „Propozycje dla Ciebie”. 
  • Możliwość konfigurowania kont A4B z wykorzystaniem kodu EAN. 
  • Wdrożenie kont pracowniczych. 
  • API do zarządzania kampaniami (umożliwiające tworzenie, edytowanie oraz pobieranie statystyk bez konieczności korzystania z panelu Allegro Ads).
To krok milowy w kierunku automatyzacji i jeszcze większej efektywności działań reklamowych. Wśród planowanych kierunków rozwoju znajdują się dalsza rozbudowa funkcjonalności kont pracowniczych, prace nad wykorzystaniem technologii GenAI do tworzenia reklam graficznych w Allegro Ads, wizualna przebudowa reklamy szablonowej, a także udoskonalenie procesu rejestracji nowych agencji, tak aby był on bardziej intuicyjny i efektywny.

🌍 Jak skalować działania za granicą?

Gościem specjalnym wydarzenia był Kamil Bobka z agencji PromoTraffic, który podzielił się swoim doświadczeniem w ekspansji zagranicznej. Opowiedział, jak skutecznie łączyć wiedzę z obszaru eCommerce, logistyki, prawa i technologii, by wchodzić na nowe rynki z sukcesem. Jego wskazówki były cennym uzupełnieniem dla agencji planujących rozwój na rynkach takich jak Czechy, Słowacja czy Węgry.

🤖 AI w służbie agencji – przyszłość dzieje się dziś

Spotkanie zakończyło się prezentacją Cezarego Kuika, AI Product Managera w Allegro, który pokazał, jak sztuczna inteligencja może wspierać rozwój narzędzi i kompetencji w organizacji. Uczestnicy poznali także wybrane funkcjonalności Gemini – rozwiązania AI wspomagającego codzienną pracę zespołów.

🎓 Wiedza w zasięgu ręki - Allegro Ads Talks, Allegro Ads Masterclass, Allegro Ads Champions

Edukacja to jeden z filarów Programu Partnerskiego, dlatego oprócz wydarzeń takich jak Allegro Ads Talks, Allegro Ads Champions, kontynuujemy również inicjatywę Allegro Ads Masterclass.

To cykl bezpłatnych webinarów stworzony z myślą o Sprzedających, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zakresu reklamy i sprzedaży na Allegro. Spotkania prowadzone są przez agencje z najwyższym statusem Partner+, dzięki czemu uczestnicy otrzymują dostęp do sprawdzonej, praktycznej wiedzy prosto od ekspertów.

Masterclass to również wyjątkowa forma promocji agencji biorących udział - dzieląc się doświadczeniem, budują swój ekspercki wizerunek wśród obecnych i potencjalnych klientów.

W 2024 roku zrealizowaliśmy 6 webinarów, a w 2025 - już 2 kolejne. Plany na przyszłość? Kolejne spotkania edukacyjne, nowe materiały oraz poszerzanie tematyki o działania reklamowe na allegro.cz, allegro.sk i allegro.hu.

Chcesz być na bieżąco? Śledź kolejne edycje Allegro Ads Talks i rozwijaj się razem z nami! 🚀

Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony oraz przetwarzać informacje analityczne.

Kliknij „Nie zgadzam się”, jeżeli nie zgadzasz się na wykorzystywanie analitycznych plików cookies.

Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.

Więcej informacji znajdziesz w Polityce plików cookies
Cofnij
Skonfiguruj zgody
Używamy plików cookie i technologii pokrewnych (zwane dalej: „plikami cookies”) , aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony oraz przetwarzać informacje analityczne.
Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny.
Wykorzystywanie niezbędnych plików cookies (zawsze aktywne)
Pliki cookie konieczne do prawidłowego działania strony. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Funkcjonalne wykorzystywanie plików cookies
Funkcjonalne pliki cookies zapamiętują wybory dokonywane przez Ciebie zapewniając Ci lepiej dopasowane usługi. Wykorzystywane są również do przeprowadzania ankiet.
Analityczne wykorzystywanie plików cookies
Analityczne pliki cookies mierzą ilość wizyt i zbierają informacje o źródłach ruchu. Używamy ich, aby poprawić działanie Allegro. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak poruszasz się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Marketingowe wykorzystywanie plików cookies
Marketingowe (reklamowe) pliki cookies wspierają wyświetlanie reklam, które są bardziej dopasowane do Twoich zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie wartościowe dla wydawców i reklamodawców. Służą także do wyświetlania reklam na innych stronach internetowych. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.