Allegro Delivery to jeden z filarów naszej strategii rozwoju w Polsce. Dzięki współpracy z takimi partnerami jak DHL eCommerce czy ORLEN Paczka znacząco zwiększamy zasięg i wygodę dostaw, budując spójne doświadczenie zakupowe i wydajną sieć logistyczną. Przejmując odpowiedzialność za dostawę, oferujemy najwyższy poziom obsługi klientów i sprzedających. W krótkim czasie usługa osiągnęła NPS na poziomie 84 punktów, potwierdzając jej jakość i satysfakcję użytkowników. Allegro Delivery pozwala też zaoferować przewidywalne, atrakcyjne ceny oraz lepiej zarządzać kosztami programu Smart!, wzmacniając naszą pozycję lidera e-commerce w regionie-
– mówi Jakub Kłoczewiak, COO Allegro
Jako globalny lider w branży logistycznej, dysponujemy szerokim doświadczeniem i kompleksową ofertą usług, które pozwalają nam skutecznie wspierać naszych klientów i odpowiadać na potrzeby rynku. Zapewniamy najwyższy standard obsługi w zakresie przesyłek i zwrotów, które są nieodłącznym elementem zakupów online. Tylko w Polsce, dzięki dynamicznej rozbudowie sieci OOH, klienci mogą korzystać już z ponad 22 tys. maszyn i punktów. Na poziomie europejskim DHL pozostaje niekwestionowanym liderem zarówno w segmencie klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Jestem przekonana, że nasza współpraca z Allegro, w ramach projektu Delivery, przełoży się na komfort klientów i ich doświadczenia zakupowe –
podkreśla Anna Krauze Dyrektor ds. Strategicznego Rozwoju E-Commerce w DHL eCommerce Polska.