Strona głównaAktualnościInformacje prasoweArchiwumPodcastyMateriały do pobrania EN
Strategiczne rozszerzenie współpracy DHL eCommerce Polska i Allegro

Punkty odbioru, automaty i kurier DHL dołączą do programu Allegro Delivery

DHL eCommerce Polska oraz Allegro, najpopularniejsza platforma e-commerce w Polsce, ogłaszają strategiczne rozszerzenie współpracy, integrując automaty paczkowe DHL BOX 24/7, punkty odbioru paczek DHL POP i kuriera DHL z programem partnerskim Allegro Delivery. Klienci Allegro będą mogli skorzystać z rozbudowanej sieci punktów i automatów DHL. Dzięki tej współpracy Allegro Delivery zapewni jeszcze większą wygodę dostaw i dostępność zakupów online, odpowiadając na rynkowe trendy i potrzeby klientów.
Wprowadzenie naszych automatów paczkowych, punktów odbioru oraz dostaw kurierskich do programu Allegro Delivery to dla nas ważny krok i przykład działań, które odpowiadają na dynamicznie rosnące potrzeby rynku e-commerce w Polsce. Dołączając do programu Allegro Delivery zapewniamy kupującym i sprzedającym szybkie, wygodne i niezawodne dostawy. Klienci mogą cieszyć się nie tylko szerokim wyborem produktów, ale także łatwym dostępem do różnorodnych, dogodnych opcji dostawy, co znacząco wpływa na poprawę doświadczenia zakupowego. Tego typu rozwiązania pozwalają na lepszą kontrolę nad procesem dostawy oraz większą elastyczność, co jest obecnie jednym z najważniejszych czynników wpływających na satysfakcję nadawców i odbiorców. Cieszymy się, że rozwiązania DHL i najwyższa jakość naszych usług pozwolą klientom Allegro na jeszcze szybsze i wygodniejsze zakupy – komentuje Agnieszka Świerszcz – CEO DHL eCommerce Polska.
Allegro Delivery, program wprowadzony przez Allegro, umożliwia klientom wybór dogodnej formy dostawy: do automatów paczkowych, punktów odbioru lub doręczeń bezpośrednio na adres. W jego ramach Allegro zapewnia pełną opiekę nad całym procesem dostawy – od wyboru dogodnej formy dostawy po wsparcie na każdym etapie podróży paczki, zapewniając kupującym i sprzedającym jeden punkt kontaktu. Dzięki współpracy Allegro z DHL klienci najpopularniejszej polskiej platformy e-commerce uzyskają jeszcze większy dostęp do szybkich i wygodnych rozwiązań dostawczych w najbliższej okolicy, co znacząco ułatwi codzienne zakupy online. Dzięki rozbudowanej sieci automatów paczkowych i punktów odbioru oraz nowoczesnej infrastrukturze logistycznej na terenie całej Polski, DHL eCommerce zapewni niezawodne, niedrogie i przyjazne środowisku usługi doręczania paczek.

Zgodnie z zapowiedziami konsekwentnie rozwijamy program Allegro Delivery, aby zapewnić naszym klientom najwyższy standard obsługi. Dołączenie DHL eCommerce, którego usługi są wysoko oceniane przez naszych klientów, w rezultacie sprawia, że w ramach Allegro Delivery zaoferujemy 27 tys. wygodnych punktów odbioru w całej Polsce. Dzięki tej współpracy klienci zyskują jeszcze szerszy dostęp do szybkich i bezpiecznych opcji dostawy, a Allegro zapewni im wsparcie na każdym etapie – od zakupu po odbiór przesyłki. Jednocześnie spoglądamy w przyszłość, badając nowe potrzeby zarówno klientów, jak i sprzedających, aby rozwijać nasze usługi, zapraszać do współpracy kolejnych partnerów i oferować rozwiązania jeszcze lepiej dopasowane do zmieniających się oczekiwań.

– mówi Jakub Kłoczewiak, Chief Operating Officer Allegro.

DHL_Allegro-2515_edit.jpgDHL dołącza do Allegro Delivery_3.pngDHL_Allegro-2766_edit.jpg

 Podpisy skłądają: Jakub Kłoczewiak (Allegro), Agnieszka Świerszcz (DHL eCommerce Polska), Pablo Ciano (DHL) 

„Naszym priorytetem jest dostarczanie usług, które nie tylko spełniają, ale wyprzedzają oczekiwania naszych klientów. Dysponując jedną z najbardziej rozbudowanych sieci punktów nadań i odbioru, obejmującą ponad 20 000 lokalizacji, jesteśmy w stanie zapewnić szybkie, wygodne i efektywne rozwiązania logistyczne, które znacząco usprawniają proces realizacji zamówień. Dzięki ciągłemu inwestowaniu w nowoczesne technologie i innowacyjne rozwiązania, w takich obszarach jak automaty paczkowe czy  centra sortowania, wspieramy rozwój e-commerce w Polsce, jednocześnie dbając o komfort i satysfakcję naszych klientów” – dodaje Anna Krauze Dyrektor ds.  Strategicznego Rozwoju eCommerce w DHL eCommerce Polska.

Rosnąca popularność dostaw OOH i programów partnerskich

Rozwój logistyki ostatniej mili, szczególnie w zakresie dostaw do automatów paczkowych i punktów odbioru, odpowiada na rosnące zapotrzebowanie klientów na szybsze, bardziej elastyczne i zrównoważone metody dostawy. Doręczania paczek i nadania zwrotów w sieciach OOH cieszą się w Polsce ogromną popularnością. Jak wynika z najnowszego raportu DHL Online Shopper Trends Report, Polska jest jedynym krajem, w którym więcej kupujących (64%) wybiera automat paczkowy niż dostawy do drzwi. Przewiduje się, że przy rocznej stopie wzrostu na poziomie 9,63%, polski rynek e-commerce osiągnie do 2029 r. przychody w wysokości 36,13 miliarda dolarów. 96% polskich klientów robiących zakupy online - ankietowanych przez DHL twierdzi, że opcje dostawy mają wpływ na to, gdzie robią zakupy online. 
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.