Strona głównaAktualnościInformacje prasoweArchiwumPodcastyMateriały do pobrania EN
Allegro Advertising z europejską nagrodą e-commerce

Wprowadzone przez Allegro Advertising rozwiązanie ML Listing otrzymało pierwsze miejsce w kategorii Sales & Growth w konkursie E-Commerce Germany Awards 2024. W konkursie brało udział przeszło 350 firm, które rywalizowały w 12 różnych kategoriach. 

ML Listing (Captain) to technologia stworzona przez Allegro, która bazuje na machine learning i w oparciu o dynamiczne sekwencjonowanie reklam w wynikach wyszukiwania dopasowuje je do aktualnych potrzeb kupującego. Jej powstanie poprzedziła integracja silnika wyszukiwarki i reklamowego, która pozwoliła na zwiększenie ROAS (zwrot z inwestycji na reklamę) dla sprzedawców o ponad 25%.

Bardzo cieszymy się, że na poziomie europejskim docenione zostało rozwiązanie, które służy zarówno kupującym i sprzedającym na Allegro. Z jednej strony wspiera doświadczenie zakupowe kupujących, jeszcze lepszym dopasowaniem wyników wyszukiwania. Z drugiej strony - pozwala jeszcze efektywniej zarządzać sponsorowanymi ofertami, na czym skorzystają sprzedający

- mówi Marcin Bruś, Advertising Director w Allegro.

E-Commerce Germany Awards wyróżnia najbardziej obiecujące i innowacyjne rozwiązania w silnym pod względem rozwoju e-commerce. Mechanizm został nagrodzony w kategorii Sales & Growth. Kategoria skupia najlepsze narzędzia od Marketing Automation po SEO, które m.in. zwiększają przychody, wpływają na wzrost biznesu czy poprawiają zaangażowanie klientów. Kryteria wyboru obejmowały innowacyjność, wpływ na generowanie przychodów, doświadczenia użytkownika i zdolność dostosowywania się do ewoluującej dynamiki rynku.
Allegro to najpopularniejsza platforma e-commerce w Polsce i w regionie. Dzięki najszerszej na rynku ofercie i atrakcyjnym cenom platforma ma 14,5 miliona aktywnych kupujących w Polsce i prawie 19 milionów w całej grupie. Reklamodawcy korzystają z takiej bazy klientów, co przełożyło się na wzrost przychodów reklamowych Allegro o prawie 38% r/r w samym trzecim kwartale. Platforma oferuje swoim sprzedawcom ponad kilkadziesiąt rozwiązań w modelach managed-service i self-service, które budują biznes klientów, zwiększając widoczność i konwersję ich ofert.
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.