Strona głównaAktualnościInformacje prasoweArchiwumPodcastyMateriały do pobrania EN
Jak Polacy chcą świętować Walentynki?

57% Polaków zamierza w tym roku świętować Walentynki. Jak rozpalić uczucia swojej drugiej połówki? Gotując romantyczną kolację? Zadając “to” najważniejsze pytanie? Pisząc wiersz miłosny? eBilet przeprowadził badanie sprawdzające, co 14. lutego przyspieszyłoby bicie serca zakochanych.

  • Dla połowy badanych najlepszą formą świętowania Walentynek jest wspólnie spędzony poza domem czas z drugą połówką (na koncercie, spektaklu, w kinie, na wycieczce, spacerze, w restauracji).
  • 42% ankietowanych chciałoby otrzymać bilety w ramach prezentu na Dzień Zakochanych.
  • Najbardziej pożądanym typem wydarzenia do wyjścia na randkę są kino i koncert.
  • Co czwarty respondent świętujący Dzień Świętego Walentego planuje wydać na prezent dla bliskiej osoby kwotę w przedziale 100-199 zł.
Prawie połowa ankietowanych chciałaby usłyszeć tego dnia “Kocham Cię”, a 37% namiętnie całować się ze swoją “randką”. W Walentynki najważniejszy jest dla nich wspólnie spędzony czas. Blisko połowa Polaków (47%) chciałaby świętować Dzień Zakochanych poza domem np. na koncercie, w teatrze, w kinie czy na wycieczce. 
38% osób wolałoby 14. lutego spędzić w domowym zaciszu np. przy wspólnym oglądaniu komedii romantycznych czy graniu w planszówki. Ponad ⅓ respondentów ucieszyłaby się z otrzymanych prezentów materialnych takich jak biżuteria, perfumy, czekoladki czy kwiaty.

Droga do serca już nie przez żołądek!

Jak się okazuje, teraz do serca drugiej połówki można szybko trafić zabierając ją na wymarzone wydarzenie. Ponad ¼ ankietowanych, która otrzymała kiedyś od partnera bilet na wydarzenie live była bardzo zadowolona z tego typu prezentu. 42% osób nigdy nie dostało biletów w ramach upominku walentynkowego, ale o tym marzy. Co ciekawe, więcej kobiet stwierdziło, że w Walentynki ich serce zabiłoby mocniej, gdyby otrzymały bilet na wymarzony festiwal niż pierścionek zaręczynowy od ukochanego.
Jaki typ wydarzeń jest najbardziej pożądany na romantyczne chwile we dwoje? Exe aequo wyjście do kina i koncert (40%). 28% ankietowanych chciałoby udać się na show, a co piąty Polak uważa, że najchętniej w Dzień Zakochanych wybrałby się z partnerem/partnerką do teatru. 
Ci najbardziej romantyczni już na ponad miesiąc przed 14. lutego zaczynają wyszukiwać w Internecie frazy takie jak walentynki bilety, walentynki koncerty, walentynki wydarzenia. Na eBilet ten ruch również wzmaga się od pierwszego tygodnia stycznia. 

Patrząc na liczbę transakcji z dwoma biletami w koszyku na wydarzenia muzyczne można śmiało powiedzieć, że najbardziej rozkochani są fani popu, rocka i metalu. To oni kupują najwięcej biletów dla dwojga na eBilet w sezonie walentynkowym

- mówi Iga Mączyńska, Liderka Komunikacji w eBilet.

Przez bilet do serca - infografika.jpeg

Jak bardzo jestem Ci drogi?

Najwięcej (25%) respondentów świętujących 14. lutego planuje wydać na prezent walentynkowy dla bliskiej osoby kwotę w przedziale 100-199 zł. Między 50 a 99 zł na upominek z okazji Dnia Zakochanych chce przeznaczyć 11% ankietowanych, podobnie jak na prezent w kwocie 200-499 zł (również 11%).
Walentynki to jedno z najbardziej zachęcających do wyjścia z domu świąt. Bilety mogą być idealnym pretekstem do zaproszenia na randkę lub okazją do przeżycia niezapomnianych chwil innego dnia. Nic nie stoi na przeszkodzie, by połączyć czułe gesty z miło spędzonym czasem na koncercie, w kinie czy na audiowizualnym show.
Poniżej lista wydarzeń na każdą kieszeń dostępnych na eBilet, które okażą się strzałem Amora w dziesiątkę!
Więcej wydarzeń idealnych na prezent walentynkowy znajdziesz na eBilet: https://www.ebilet.pl/lp/walentynki.


Badanie DIY wykonane na platformie Omnisurv by IQS w dniach 26-28.01.2024 r. Próba ogólnopolska, Wiek: 18-64, N=1000

Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.