Strona głównaAktualnościInformacje prasoweArchiwumPodcastyMateriały do pobrania EN
Allegro rozwija wewnętrzne struktury marketingu

Jedna z największych platform e-commerce w Europie aktywnie rozbudowuje swój dział digital marketingu i rozszerza jego kompetencje w tym obszarze. Zespół Allegro przejmie tym samym realizację outsourcowanych dotąd działań digital. Rozwój struktur ma pozwolić na wykorzystanie danych i narzędzi dostępnych wyłącznie wewnątrz marki.

Do Allegro dołączyli w ostatnim czasie eksperci z doświadczeniem w realizacji kampanii digital: Kinga Compa, Katarzyna Burdziej, Dawid Zieliński i Paweł Godzieba, wzbogacając kompetencje zespołu marketingu o sferę digital. Rozbudowa struktur o obszar digital inhouse jest następstwem prężnego rozwoju spółki.

Online digital w rękach Allegro

Rolą powiększonego zespołu będzie przede wszystkim zakup mediów online i ich optymalizacja. Planowanie kampanii w mediach tradycyjnych pozostanie w dalszym ciągu w rękach domu mediowego Starcom, z którym Allegro pozostaje w stałej współpracy.
Rozdzielenie kampanii online i offline oraz przeniesienie marketingu digital do Allegro pozwoli firmie planować działania z pełnym wykorzystaniem 1st Party Data. Firma planuje w ten sposób uzyskać możliwość precyzyjnego określania KPI i raportowania z wykorzystaniem narzędzi dostępnych tylko wewnątrz Allegro.

Marketing z rozbudowanym zespołem

Zakupem direct inhouse zajmie się między innymi Kinga Compa – Brand Management Specialist w Allegro, która w swojej karierze koordynowała kampanie dla klientów FMCG oraz retail w domach mediowych Mindshare i Dentsu. Do zespołu dołączyła także Katarzyna Burdziej jako Brand Management Specialist, która przez ostatnie dwa lata pracowała jako Global Digital Media planner & buyer w Essence Mediacom w Paryżu. Zakupem mediów zajmie się także Dawid Zieliński, na stanowisku Junior Brand Management Specialist, który swoje doświadczenie zdobywał w agencji data-driven - Whites, gdzie odpowiadał za kampanie digital. Nowi pracownicy będą planować, kupować oraz optymalizować kampanie już od drugiego kwartału bieżącego roku.
Kampaniami programmatic zajmować się będzie Paweł Godzieba - Brand Management Specialist, którego rolą będzie prowadzenie media unification w DV360. Paweł zdobywał doświadczenie w kampaniach programmatic dla branży FMCG oraz e-commerce, zarówno po stronie agencji jak i inhouse, realizując kampanie display, video oraz Youtube. Za rozwój Direct & Programmatic odpowiadać będzie Ewa Czerska, raportująca do Jakuba Rutkowskiego. Ewa jest związana z Allegro od 3 lat - pierwotnie dołączyła do zespołu Brand & Trade Marketing, a obecnie jest w zespole Marketing Innovation & Intelligence. 
Zespół Digital Media w Allegro, kierowany przez Jakuba Rutkowskiego, Media Lead Digital & Offsite Retail, odpowiedzialny będzie także za marketing inhouse na platformach Meta oraz Tik Tok, zarówno na rynku polskim, czeskim i słowackim. 
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.