Przez lata promocje w okresie Black Weeka zyskały miano najlepszych w roku. Badanie pokazuje, że 65% Polaków pozytywnie ocenia atrakcyjność cen w trakcie festiwalu, w porównaniu do reszty roku. Aż 94% konsumentów przyznaje, że w tym czasie przynajmniej raz udało im się upolować naprawdę satysfakcjonującą obniżkę. Opłacalność zakupów w trakcie Black Weeka potwierdza fakt, że aż 77% badanych celowo wstrzymuje się z zakupem pewnych produktów, czekając na listopadowe promocje. Black Week jest dla nich ważnym okresem, podczas którego mogą znaleźć atrakcyjne oferty i zaoszczędzić na zakupach. To także czas przemyślanych wyborów - 66% osób planuje z wyprzedzeniem, jakie produkty kupi w tym okresie, a na zakupową spontaniczność stawia 34% klientów. Ponadto, więcej niż co 3 konsument przyznaje, że planuje wydać od 200 do 500 zł.