Aż 82% badanych Polaków zmieniło swoje przyzwyczajenia zakupowe i częściej podejmuje dodatkowe działania, by znaleźć najniższą cenę produktu. Na Allegro to proste. Setki tysięcy ofert dostępnych na platformie zostało właśnie włączonych do akcji gwarantującej najniższą cenę spośród najpopularniejszych sklepów internetowych.
Widzimy, jak istotna jest dziś cena produktu. Nasze badania jasno wskazują, że kupujący są gotowi podjąć szereg dodatkowych kroków, aby mieć pewność, że znaleźli najlepszą ofertę. W Allegro dajemy im na to gwarancję, dzięki wprowadzonej właśnie akcji. Zależy nam jednak, aby takie rozwiązania wspierały kupujących długoterminowo, dlatego z pewnością będziemy dalej nad nimi pracować, by zakupy na naszej platformie były jak najwygodniejsze i jak najkorzystniejsze.
Jakub Gałczyński, Head of Group Campaign Sourcing and Deal Zone w Allegro
1 Badanie zrealizowane na zlecenie Allegro przez Mind & Roses w sierpniu 2022 roku (porównanie zachowań konsumenckich rok do roku, 2022 vs. 2021). Badanie przeprowadzone na próbie 1568 osób.