Blisko 42%1 wszystkich wizyt na Allegro zaczyna się na stronie głównej serwisu. Dzięki wprowadzonym właśnie aktualizacjom w jej architekturze i funkcjonowaniu, codzienne zakupy na platformie będą jeszcze prostsze i wygodniejsze. Kluczową zmianą jest podniesienie poziomu personalizacji treści, dzięki czemu oferty widoczne dla użytkowników są jeszcze lepiej dopasowane do ich oczekiwań, a konwersja ofert partnerów - wyższa.
Wprowadzone zmiany były testowane przez użytkowników na przestrzeni kilku ostatnich miesięcy. Testy te potwierdziły, że odświeżona strona pozytywnie przekłada się nie tylko na kwestie estetyczne, ale również daje użytkownikom lepszy dostęp do szerokiego asortymentu produktów. Co więcej, nowa ekspozycja przekłada się też na wyższą konwersję ofert naszych partnerów. Teraz, gdy odświeżona odsłona naszej strony głównej trafiła do wszystkich użytkowników, mamy nadzieję, że sprawi ona, że ich codzienne zakupy będą jeszcze prostsze i wygodniejsze.
Kacper Dworczyk, Business Product Manager w Allegro
1 Allegro, odsetek wizyt rozpoczynających się na stronie głównej, średniomiesięcznie w Q3 2022 roku, dla wszystkich kanałów (desktop, wersja mobilna strony i aplikacja mobilna).