10 stycznia wystartowała 5. edycja organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023. W tym roku Partnerem Głównym wydarzenia jest Allegro, a wśród nowych kategorii konkursowych znajduje się kategoria The Most Effective Retail Media Campaign. Po raz pierwszy w historii konkursów branżowych w Polsce, w oddzielnej kategorii, o tytuł najbardziej efektywnej kampanii będą walczyć działania reklamowe prowadzone w retail media.
Dostrzeżenie Retail Mediów jako najszybciej rozwijającego się segmentu rynku reklamy digitalowej i jego docenienie w postaci dedykowanej kategorii konkursowej The Most Effective Retail Media Campaign jest ważnym momentem, który jako Allegro Advertising Team będziemy aktywnie wspierać. Naszym celem jest propagowanie najlepszych praktyk, najefektywniejszych projektów, i tych podmiotów - zarówno marek, jak i agencji mediowych - które mają największe doświadczenie i efekty w realizacji projektów marketingowych w tej przestrzeni”.
Krzysztof Andrzejczak, Group Advertising Sales and Business Growth Director w Allegro i juror w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2023
* Według danych z publikacji GroupM: “2022 E-commerce & Retail Media Forecast”