Strona głównaAktualnościInformacje prasowePodcastyMateriały do pobraniaKontakt EN
Allegro Partnerem konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023

10 stycznia wystartowała 5. edycja organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023. W tym roku Partnerem Głównym wydarzenia jest Allegro, a wśród nowych kategorii konkursowych znajduje się kategoria The Most Effective Retail Media Campaign. Po raz pierwszy w historii konkursów branżowych w Polsce, w oddzielnej kategorii, o tytuł najbardziej efektywnej kampanii będą walczyć działania reklamowe prowadzone w retail media.

Sprzedaż poprzez platformy Marketplace rośnie szybciej niż cały rynek e-commerce - odpowiadają już niemal za  60% światowego handlu online i stale umacniają pozycję. Szacunkowe wydatki reklamowe na retail media w Polsce miały na koniec roku osiągnąć blisko 800 mln zł, czyli 12 proc. wydatków na reklamę cyfrową.* Dynamiczny rozwój tej części rynku mediowego to bardzo silny ogólnoświatowy trend. Działania reklamowe w retail media docierają do ściśle wyselekcjonowanej grupy konsumentów z silną intencją zakupową i przekładają się dla marek bezpośrednio na efekty sprzedażowe lub wizerunkowe. 

Dostrzeżenie Retail Mediów jako najszybciej rozwijającego się segmentu rynku reklamy digitalowej i jego docenienie w postaci dedykowanej kategorii konkursowej The Most Effective Retail Media Campaign jest ważnym momentem, który jako Allegro Advertising Team będziemy aktywnie wspierać. Naszym celem jest propagowanie najlepszych praktyk, najefektywniejszych projektów, i tych podmiotów - zarówno marek, jak i agencji mediowych - które mają największe doświadczenie i efekty w realizacji projektów marketingowych w tej przestrzeni”.

Krzysztof Andrzejczak, Group Advertising Sales and Business Growth Director w Allegro i juror w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2023

W konkursie można zgłaszać działania reklamowe prowadzone na przestrzeni całego 2022 r. na terenie Unii Europejskiej. W kategorii The Most Effective Retail Media Campaign nagrodzona zostanie najbardziej efektywna kampania reklamowa lub aktywacja konsumencka prowadzona w obrębie platform ecommerce'owych takich jak marketplace'y i eRetailerzy. 
Performance Marketing Diamonds EU to konkurs Izby Gospodarki Elektronicznej wyłaniający liderów w obszarze performance marketingu. Jako jedyny polski konkurs branżowy swoim zasięgiem obejmuje teren całej Unii Europejskiej. Jest objęty patronatem Ecommerce Europe, czyli stowarzyszenia reprezentującego ponad 150 000 firm sprzedających towary i usługi online konsumentom w Europie. Udział w konkursie daje markom i agencjom możliwość pokazania jakości międzynarodowych działań w digital marketingu oraz współpracy oddziałów firm.

* Według danych z publikacji GroupM: “2022 E-commerce & Retail Media Forecast”

Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony oraz przetwarzać informacje analityczne.

Kliknij „Nie zgadzam się”, jeżeli nie zgadzasz się na wykorzystywanie analitycznych plików cookies.

Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.

Więcej informacji znajdziesz w Polityce plików cookies
Cofnij
Skonfiguruj zgody
Używamy plików cookie i technologii pokrewnych (zwane dalej: „plikami cookies”) , aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony oraz przetwarzać informacje analityczne.
Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny.
Wykorzystywanie niezbędnych plików cookies (zawsze aktywne)
Pliki cookie konieczne do prawidłowego działania strony. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Funkcjonalne wykorzystywanie plików cookies
Funkcjonalne pliki cookies zapamiętują wybory dokonywane przez Ciebie zapewniając Ci lepiej dopasowane usługi. Wykorzystywane są również do przeprowadzania ankiet.
Analityczne wykorzystywanie plików cookies
Analityczne pliki cookies mierzą ilość wizyt i zbierają informacje o źródłach ruchu. Używamy ich, aby poprawić działanie Allegro. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak poruszasz się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Marketingowe wykorzystywanie plików cookies
Marketingowe (reklamowe) pliki cookies wspierają wyświetlanie reklam, które są bardziej dopasowane do Twoich zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie wartościowe dla wydawców i reklamodawców. Służą także do wyświetlania reklam na innych stronach internetowych. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.