Podsumowując ubiegły rok na pewno warto wspomnieć o wyzwaniach, którym stawiliśmy czoła. Duże starty, sold outy, wdrożone zmiany technologiczne, i rekordowe wyniki nie miałyby miejsca bez pracy naszego doświadczonego zespołu. W związku z nadpodażą imprez nasza ekipa eventowa przejechała ponad 100 tysięcy kilometrów, by obsłużyć na miejscu 364 wydarzenia - to oznacza, że praktycznie każdego dnia minionego roku skanowaliśmy bilety na imprezach kulturalnych i sportowych. W samym czerwcu nasz zespół wpuścił na eventy 450 tysięcy uczestników. To praktycznie tyle ile liczy populacja Gdańska! Złożyły się na to między innymi 4 koncerty stadionowe i 3 topowe festiwale tj. Open’er Festival, Orange Warsaw Festival i Pyrkon.To wymagało odpowiedniej logistyki i przygotowania personelu.
Edyta Sidwa, szefowa eBilet
Na 2023 patrzymy z dużym optymizmem, zwłaszcza, że eBilet w Nowy Rok wchodzi nowym krokiem, dzięki odświeżonemu portalowi i odmienionej komunikacji wizualnej. Prognozujemy, że cały rynek urośnie nawet o 25%, głównie za sprawą ekspansji największych polskich i światowych gwiazd oraz największych festiwali. Może to jednak wiązać się ze spadkiem zainteresowania wokół mniejszych wydarzeń, które nie mają jeszcze silnie zbudowanego brandu. Będziemy także przyglądać się wpływowi TikToka na konsumowanie muzyki live i w serwisach streamingowych. 2023 pokaże, czy za sprawą tego medium na popularności zyskają jednorazowe, viralowe hity, kosztem kompletnych i jakościowych albumów.
Bartek Troński, wiceprezes eBilet