Strona głównaAktualnościInformacje prasoweArchiwumPodcastyMateriały do pobrania EN
3 mln użytkowników miesięcznie szuka rozrywki na eBilet
  • Ponad 3 mln użytkowników miesięcznie poszukuje na eBilet pomysłów na spędzanie wolnego czasu. Na przestrzeni roku cena biletu na koncerty wzrosła średnio o 28%, ale w dobie recesji nadal jesteśmy w stanie przeznaczyć więcej pieniędzy na długo wyczekiwany koncert.
  • Lider wśród serwisów biletowych w Polsce, po 7 latach wprowadza nową identyfikację wizualną oraz przedstawia unowocześniony portal eBilet.pl.

Rozrywka na trudne czasy, czyli show must go on

W pierwszych trzech kwartałach 2022 r. eBilet dystrybuował bilety na 48 tys. imprez, o ponad 260% więcej niż w analogicznym okresie 2019 r. (porównanie z okresem przed epidemicznym). Pod względem łącznej liczby zorganizowanych imprez dominowały teatry. Nie dziwi jednak, że najwięcej sprzedanych biletów dotyczyło koncertów i sportowych imprez masowych np. Męskie Granie, Open’er Festival, koncerty Dawida Podsiadło czy Mistrzostwa Świata w piłce siatkowej mężczyzn i kobiet. Czy to oznacza, że w dobie kryzysu, rosnącej inflacji, a co za tym idzie podwyższonych kosztów produkcji wydarzeń i cen biletów publiczność nie zamierza rezygnować z rozrywki i chce wydawać więcej na wydarzenia kulturalne i sportowe? 

Zdecydowana większość 2022 roku to absolutny boom w sprzedaży biletów. Jednak w ostatnich tygodniach widzimy lekkie wyhamowanie, zwłaszcza w mniejszych miejscowościach.  Mimo, że cena biletu na występ ulubionego artysty jest wyższa średnio o 28% w porównaniu do roku poprzedniego, publiczność potrzebuje spotkań, doznań i oderwania od codzienności. Fan jest w stanie jednorazowo przeznaczyć więcej pieniędzy na długo wyczekiwany koncert ulubionej gwiazdy. Prognozujemy jednak, że w 2023, pomimo trwającego kryzysu, wartość rynku wzrośnie. Głównie za sprawą idących w górę cen biletów, chociaż warto podkreślić, że są one wciąż nieproporcjonalnie niższe do rosnących kosztów produkcji wydarzeń takich jak transport, energia czy scenotechnika.

Bartek Troński, wiceprezes eBilet

Nowy image i wizja lidera

Wciąż ponad 3 mln użytkowników miesięcznie poszukuje na eBilet pomysłów na spędzanie wolnego czasu. W obecnej sytuacji rynkowej serwis biletowy musi odpowiadać na potrzeby klientów, nie tylko szeroką i łatwo dostępną ofertą, ale również funkcjonalnością portalu i dostosowaną identyfikacją wizualną.
eBilet przedstawia odmieniony portal i nową komunikację wizualną. Dynamiczny, prosty logotyp, energetyzujące kolory mają pobudzać i tak jak eBilet, dawać emocje.

Wspólne biuro, nowa, nowoczesna identyfikacja wizualna i dodanie Powered by Allegro do logotypu to kolejny krok w kierunku umacniania synergii z Grupą Allegro. W II kwartale 2022 eBilet przyczynił się do zwiększenia dynamiki wzrostu GMV Grupy o 1,3 punktu procentowego. W kwartale III było to 0,5 punktu. Chcemy, by nasi klienci kojarzyli zakupy na eBilet z wygodą i bezpieczeństwem, które są naszymi wspólnymi wartościami w Grupie Allegro. W przyszłości  będziemy jeszcze mocniej rozwijać synergie w zakresie przedsprzedaży na topowe wydarzenia i zniżek dla Smartowiczów, merchu artystów, szybkich dostaw, nowoczesnych usług w tym usług finansowych.

Edyta Sidwa, prezeska eBilet

Odświeżony portal eBilet.pl jest bardziej przejrzysty i intuicyjny dla użytkownika. Ulepszona została także wersja mobilna strony. Dzięki nowemu układowi strony głównej użytkownik znajduje się w centrum i przestaje być ograniczany kategoriami wydarzeń. Klienci, którzy nie mają jeszcze sprecyzowanych planów otrzymują dawkę inspiracji w postaci różnorodnych, rekomendowanych imprez. Natomiast bardziej wyeksponowana wyszukiwarka pozwala na wygodniejsze filtrowanie wydarzeń pod kątem daty i lokalizacji - osoby planujące spędzić weekend na Mazurach, mogą w prostszy sposób sprawdzić co dzieje się w okolicy i zorganizować swój czas wolny.
Nowy wygląd otrzymały również bilety, vouchery, materiały marketingowe oraz wszelka ekspozycja marki podczas obsługi imprez. Za przygotowanie identyfikacji wizualnej marki odpowiada agencja na_ty, a projekt nowego serwisu MDA.
Zapraszamy do odwiedzenia portalu ebilet.pl


Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.