Strona głównaAktualnościInformacje prasowePodcastyMateriały do pobraniaKontakt EN
3 mln użytkowników miesięcznie szuka rozrywki na eBilet
  • Ponad 3 mln użytkowników miesięcznie poszukuje na eBilet pomysłów na spędzanie wolnego czasu. Na przestrzeni roku cena biletu na koncerty wzrosła średnio o 28%, ale w dobie recesji nadal jesteśmy w stanie przeznaczyć więcej pieniędzy na długo wyczekiwany koncert.
  • Lider wśród serwisów biletowych w Polsce, po 7 latach wprowadza nową identyfikację wizualną oraz przedstawia unowocześniony portal eBilet.pl.

Rozrywka na trudne czasy, czyli show must go on

W pierwszych trzech kwartałach 2022 r. eBilet dystrybuował bilety na 48 tys. imprez, o ponad 260% więcej niż w analogicznym okresie 2019 r. (porównanie z okresem przed epidemicznym). Pod względem łącznej liczby zorganizowanych imprez dominowały teatry. Nie dziwi jednak, że najwięcej sprzedanych biletów dotyczyło koncertów i sportowych imprez masowych np. Męskie Granie, Open’er Festival, koncerty Dawida Podsiadło czy Mistrzostwa Świata w piłce siatkowej mężczyzn i kobiet. Czy to oznacza, że w dobie kryzysu, rosnącej inflacji, a co za tym idzie podwyższonych kosztów produkcji wydarzeń i cen biletów publiczność nie zamierza rezygnować z rozrywki i chce wydawać więcej na wydarzenia kulturalne i sportowe? 

Zdecydowana większość 2022 roku to absolutny boom w sprzedaży biletów. Jednak w ostatnich tygodniach widzimy lekkie wyhamowanie, zwłaszcza w mniejszych miejscowościach.  Mimo, że cena biletu na występ ulubionego artysty jest wyższa średnio o 28% w porównaniu do roku poprzedniego, publiczność potrzebuje spotkań, doznań i oderwania od codzienności. Fan jest w stanie jednorazowo przeznaczyć więcej pieniędzy na długo wyczekiwany koncert ulubionej gwiazdy. Prognozujemy jednak, że w 2023, pomimo trwającego kryzysu, wartość rynku wzrośnie. Głównie za sprawą idących w górę cen biletów, chociaż warto podkreślić, że są one wciąż nieproporcjonalnie niższe do rosnących kosztów produkcji wydarzeń takich jak transport, energia czy scenotechnika.

Bartek Troński, wiceprezes eBilet

Nowy image i wizja lidera

Wciąż ponad 3 mln użytkowników miesięcznie poszukuje na eBilet pomysłów na spędzanie wolnego czasu. W obecnej sytuacji rynkowej serwis biletowy musi odpowiadać na potrzeby klientów, nie tylko szeroką i łatwo dostępną ofertą, ale również funkcjonalnością portalu i dostosowaną identyfikacją wizualną.
eBilet przedstawia odmieniony portal i nową komunikację wizualną. Dynamiczny, prosty logotyp, energetyzujące kolory mają pobudzać i tak jak eBilet, dawać emocje.

Wspólne biuro, nowa, nowoczesna identyfikacja wizualna i dodanie Powered by Allegro do logotypu to kolejny krok w kierunku umacniania synergii z Grupą Allegro. W II kwartale 2022 eBilet przyczynił się do zwiększenia dynamiki wzrostu GMV Grupy o 1,3 punktu procentowego. W kwartale III było to 0,5 punktu. Chcemy, by nasi klienci kojarzyli zakupy na eBilet z wygodą i bezpieczeństwem, które są naszymi wspólnymi wartościami w Grupie Allegro. W przyszłości  będziemy jeszcze mocniej rozwijać synergie w zakresie przedsprzedaży na topowe wydarzenia i zniżek dla Smartowiczów, merchu artystów, szybkich dostaw, nowoczesnych usług w tym usług finansowych.

Edyta Sidwa, prezeska eBilet

Odświeżony portal eBilet.pl jest bardziej przejrzysty i intuicyjny dla użytkownika. Ulepszona została także wersja mobilna strony. Dzięki nowemu układowi strony głównej użytkownik znajduje się w centrum i przestaje być ograniczany kategoriami wydarzeń. Klienci, którzy nie mają jeszcze sprecyzowanych planów otrzymują dawkę inspiracji w postaci różnorodnych, rekomendowanych imprez. Natomiast bardziej wyeksponowana wyszukiwarka pozwala na wygodniejsze filtrowanie wydarzeń pod kątem daty i lokalizacji - osoby planujące spędzić weekend na Mazurach, mogą w prostszy sposób sprawdzić co dzieje się w okolicy i zorganizować swój czas wolny.
Nowy wygląd otrzymały również bilety, vouchery, materiały marketingowe oraz wszelka ekspozycja marki podczas obsługi imprez. Za przygotowanie identyfikacji wizualnej marki odpowiada agencja na_ty, a projekt nowego serwisu MDA.
Zapraszamy do odwiedzenia portalu ebilet.pl


Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony oraz przetwarzać informacje analityczne.

Kliknij „Nie zgadzam się”, jeżeli nie zgadzasz się na wykorzystywanie analitycznych plików cookies.

Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.

Więcej informacji znajdziesz w Polityce plików cookies
Cofnij
Skonfiguruj zgody
Używamy plików cookie i technologii pokrewnych (zwane dalej: „plikami cookies”) , aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony oraz przetwarzać informacje analityczne.
Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny.
Wykorzystywanie niezbędnych plików cookies (zawsze aktywne)
Pliki cookie konieczne do prawidłowego działania strony. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Funkcjonalne wykorzystywanie plików cookies
Funkcjonalne pliki cookies zapamiętują wybory dokonywane przez Ciebie zapewniając Ci lepiej dopasowane usługi. Wykorzystywane są również do przeprowadzania ankiet.
Analityczne wykorzystywanie plików cookies
Analityczne pliki cookies mierzą ilość wizyt i zbierają informacje o źródłach ruchu. Używamy ich, aby poprawić działanie Allegro. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak poruszasz się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Marketingowe wykorzystywanie plików cookies
Marketingowe (reklamowe) pliki cookies wspierają wyświetlanie reklam, które są bardziej dopasowane do Twoich zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie wartościowe dla wydawców i reklamodawców. Służą także do wyświetlania reklam na innych stronach internetowych. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.