Organizowany przez Allegro festiwal zakupowy Smart! Week zamyka się dwucyfrowym wzrostem sprzedaży w stosunku do wyników z ubiegłego roku. Największą popularnością wśród kupujących cieszyły się produkty z kategorii dom i ogród oraz supermarket - w każdej z nich sprzedano setki tysięcy produktów. Najszybsza dostawa One Kurier została sfinalizowana w zaledwie 4,5 godziny.
W obliczu wysokiej inflacji zainteresowanie konsumentów festiwalami zakupowymi oferującymi promocyjne ceny jest naprawdę duże. Nasza decyzja, by wzmocnić oferty dostępne w kategorii supermarket okazała się trafiona - nie każdy bowiem jest skłonny sięgnąć po nowy sprzęt elektroniczny, jednak chętnie szukamy oszczędności na produktach codziennego użytku, takich jak kawa czy proszek do prania. Podsumowując Smart! Week, chciałabym przede wszystkim podziękować naszym klientom za tak liczny udział w tegorocznej edycji festiwalu i już dziś zaprosić ich na nadchodzący Black Week, który odbędzie się pod koniec listopada.
Anna Juda, Group Campaign & Customer Engagement Director w Allegro