Strona głównaAktualnościInformacje prasoweArchiwumPodcastyMateriały do pobrania EN
Poznaj Allegro Podcast!
SEASON III #12
O našem týmu Customer Experience v Česku (About our Customer Experience team in Czechia) - Miluše Böhmová

Jaké jsou povinnosti našeho týmu Customer Experience? Jak vypadá běžný den specialisty Customer Service? Jaké dovednosti by měl uchazeč mít, aby na této pozici uspěl? Na jakých projektech v současné době pracujeme? Co obnáší hybridní doručování a jak probíhá implementace OneBoxu v České republice? Jak měříme účinnost našeho úsilí?
Miluše Bohmova, Customer Experience Leader odpoví na tyto i další otázky.

Miluše Böhmová, Customer Experience Leader
Do Společnosti jsem nastoupila v roce 2014 a od té doby jsem prošla několika úrovněmi působení. V prvopočátku jsem byla specialista na dokumenty zpět, nějakou dobu jsem působila jako supervisor CX a nyní jsem teamleaderem na zákaznickém servisu, kde se věnuji vedení a rozvoji operátorů. V předchozích zaměstnáních jsem rovněž pracovala s lidmi jako manažer lidských zdrojů a personalista a mohu tedy využít i tyto znalosti a zkušenosti. Ty jsem začala sbírat již při vysokoškolském studiu na Vysoké škole báňské, ze které mám titul inženýr v oboru management.

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON III #11
O kompetencjach przyszłości - Krystian Jackowski 

Jak wygląda rola “człowieka od zadań specjalnych”? Jakie kompetencje są kluczowe, aby móc dostosowywać się do zmian na rynku pracy? Czy jest to praca w ciągłym stresie? Kiedy wiadomo, że Twój cel jest osiągnięty? Jakie umiejętności są kluczowe, aby sprawdzić się jako ekspert(-ka) w Twoim zespole?
Między innymi na te pytania odpowie Krystian Jackowski - Head of Group Advertising Pricing & Advertisers Lifecycle Management w Allegro.

Krystian Jackowski - Head of Group Advertising Pricing & Advertisers Lifecycle Management
Manager z ponad 10-letnim doświadczeniem w realizacji projektów o charakterze transformacyjnym. Większość kariery zawodowej spędził pracując dla instytucji sektora finansowego, a od dwóch lat pracuje w Allegro, gdzie obecnie odpowiada za poprawę doświadczeń merchantów oraz kształtowanie polityki cenowej w obszarze reklamy. Prywatnie pasjonat podróży - udało mu się odwiedzić już ponad 70 krajów.

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON III #10
O różnorodności, równości szans i włączaniu - Paulina Babuchowska

Jak rozumieć zagadnienie DEI? Można zauważyć, że coraz więcej pojawia się takich ról w firmach. Skąd taka potrzeba?Jaka jest strategia i kierunek działań w obszarze Diversity, Equity & Inclusion w Allegro? W Allegro mamy już blisko 20 narodowości. Jakie są inne dane, którymi się dzielimy? Nad jakimi projektami aktulanie pracujemy i co przed nami?
Między innymi na te pytania odpowie Paulina Babuchowa, Group, Diversity, Equity and Inclusion (DEI) Lead w Allegro.

Paulina Babuchowska, Group Diversity, Equity and Inclusion (DEI) Lead
Liderka do spraw różnorodności, równości i włączania w Allegro. Odpowiedzialna za budowanie strategii DEI oraz inicjatyw zwiększających świadomość  na temat różnorodności oraz praktyk włączających zapewniających budowanie kultury otwartości, szacunku i zaangażownaia.  Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała w Wielkiej Brytanii, gdzie przez ponad 15 lat zajmowała się zarządzaniem projektami DEI oraz tematyką Human Resources. Pasjonatka i praktyczka humanistycznego coachingu jako efektywnej metody wsparcia potencjału człowieka, wspierająca jego rozwój i samorealizację.

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON III #9
O kupowaniu i sprzedawaniu na Allegro Lokalnie - Eliza Goździewicz i Joanna Skowrońska

Kto stoi za Allegro Lokalnie? Jak wygląda struktura zespołu i zawodowa codzienność?  Jakie są trendy w kwestii zakupów produktów z drugiej ręki? Jakich kategorii lub produktów ludzie szukają najczęściej na Allegro Lokalnie? Jakie usprawnienia zostały wprowadzone na platformę od jej powstania w 2019 roku? Jakie plany na przyszłość? Czego możemy się spodziewać, jeśli chodzi o zmiany na Allegro Lokalnie? Jakie zainteresowania czy umiejętności powinien mieć idealny kandydat(-ka), aby się odnaleźć w zespole?
Między innymi na te pytania odpowiedzą Eliza Goździewicz - Business Unit Managerka oraz Joanna Skowrońska - Business Development Managerka w Allegro Lokalnie.

Eliza Goździewicz, Business Unit Manager
Od roku pracuje w Allegro, gdzie odpowiada za rozwój biznesowy platformy Allegro Lokalnie. Wcześniej pracowała między innymi w EY i w branży logistycznej.

Joanna Skowrońska, Business Development Manager
Od ponad 3 lat rozwija Allegro Lokalnie w obszarach: marketingu, akcji promocyjnych i komunikacji z użytkownikami. Przed dołączeniem do Allegro pracowała w branży eventowej, PR i w międzynarodowej sieci handlowej. Prywatnie fanka gotowania (szczególnie makaronów) i samodzielnie zorganizowanych podróży z plecakiem.

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON III #8
O doświadczeniach klientów kupujących na Allegro - Izabela Pracoń

Pracujemy nad tym, aby czas dostawy był jak najszybszy. Od pewnego czasu mamy własną firmę kurierską. Jak to się przekłada na realizację tych celów? Czym jest predykcja i jak pracujemy, aby wynik był jak najlepszy? Szczególnym okresem w naszej pracy jest okres świąteczny. Czy organizacja pracy w tym czasie różni się od reszty roku? W jaki sposób monitorujemy zachowania Klientów? Jakie nasze standardy dotyczące wysyłki i dostaw chcemy przenieść na allegro.cz?
Między innymi na te pytania odpowie Izabela Pracoń - Delivery Time and Promise Team Manager w Allegro.

Izabela Pracoń - Delivery Time and Promise Team Manager
Menadżerka w zespole Delivery Time and Promise w Allegro. Odpowiedzialna za obszar budowania dostępności i terminowości szybkich dostaw, promowania ich na platformie oraz edukowania sprzedających w obszarze korzyści wynikających ze sprawnej realizacji zamówień. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała w EY oraz GNB, gdzie realizowała projekty strategiczne i optymalizacyjne. Prywatnie lubi podróżować, najlepiej odpoczywa na Wyspach Kanaryjskich, a także na wycieczkach rowerowych z dziećmi.

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON III #7 
O obszarze Commerce, czyli co robi Key Account Manager i Category Owner w Allegro - Dagmara Gołek i Joanna Studzińska

O pracy w obszarze Commerce od kuchni - czyli czym zajmuje się Key Account Manager i Category Owner w Allegro? Jak wygląda budowanie strategii rozwoju kategorii? Współpraca ze Sprzedawcami - czyli o huntingu i farminguJak mierzymy efekty naszej pracy? Jakie są kryteria sukcesu dla naszych działań? Dla kogo jest praca na stanowisku Key Account Manager i Category Ownera?
Między innymi na te pytania odpowiedzą Dagmara Gołek - Junior Manager, Group Category (Beauty) oraz Joanna Studzińska - Key Account Manager w Allegro.

Dagmara Gołek - Junior Manager, Group Category (Beauty)
Dagmara jest menedżerką z 7-letnim doświadczeniem w branży kosmetycznej. Pracowała dla czołowych graczy w branży z punktu widzenia Digital marketingu, budowania wizerunku marek kosmetycznych, zarządzania kategorią i zakupów. Codziennie śledzi trendy i rynek, by móc odpowiedzieć - jakich kosmetyków szukają polscy konsumenci i konsumentki. SIlnie zainteresowana kosmetykami naturalnymi i ekologizacją przemysłu kosmetycznego. Obecnie pracuje dla Allegro - zarządzając kategorią Uroda.

Joanna Studzińska - Key Account Manager
Od 2015 roku zawodowo związana z branżą sportową. Od 2018 w Allegro, wspiera największych Sprzedających i czołowe marki w dziale Sport i Turystyka. Dba o to, aby osiągali jak najlepsze wyniki sprzedażowe.

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEASON III #6 (episode in ENG)
About the cooperation with International Sellers - Fan Wu

Why did we decide to build a team responsible for cooperation with the APAC region? What are the channels to acquire new Merchants to the platform? What are the trends on the market in acquiring new Merchants?How do we measure the success of our activities? Why is it beneficial to consider using One Fulfillment by Allegro?
Fan Wu - Manager, Group Sourcing will answer those questions, among others.

Fan Wu- Manager, Group Sourcing
She has been working in Allegro since 2019, where she serves as a group sourcing manager responsible for overseeing business development, key account management, marketing, and translation in the APAC region. Before joining Allegro, Fan honed her skills in business analytics and project management within the financial sector. Fan holds a master’s degree in political science as well as two bachelor’s degrees in diplomacy and journalism. Currently, she's embarked on her MBA pursuits at SGH, marking the latest chapter in her educational and professional evolution.

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON III #5
O karze nałożonej przez UOKiK, czyli czym zajmuje się dział Compliance w Allegro- Łukasz Mamiński

Jak na co dzień wygląda praca w dziale Compliance? Jakie działania podejmujemy, aby chronić naszych Klientów i Sprzedających? Kara nałożona przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów - od czego się zaczęło i jak się do niej odnosimy? Dyrektywa Omnibus - jakie kroki zostały wykonane, aby zmiany cen były dla Klienta transparentne? Dla kogo jest praca w zespole Compliance? 
Między innymi na te pytania odpowie Łukasz Mamiński - Senior Manager, Group AnitTrust Compliance.

Łukasz Mamiński - prawnik antymonopolowy, Senior Manager w Allegro
Radca prawny zarządzający w Allegro zgodnością działań grupy Allegro z prawem ochrony konkurencji i konsumentów. Odpowiada za zapobieganie naruszeniom prawa i nadzoruje postępowania prowadzone przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów względem spółek z grupy. Wdraża w Allegro przepisy dyrektywy Omnibus, w tym te dotyczące pokazywanie przekreślonych cen promocyjnych.

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON III #4
O rozwoju doradcy w obszarze Customer Experience - Małgorzata Hybińska i Łukasz Bukowiak
Na czym polega praca skupiająca się na rozwoju pracowników w CX oraz budowania ich zaangażowania? Jakie rozwijamy doradców, czyli o programach rozwojowych, coachingach biznesowych i warsztatach indywidualnych? Jak wykorzystujemy Virtual Reality do przeprowadzania szkoleń? Jak dbamy o komunikację wewnętrzną w Customer Experience?Jakie zainteresowania i umiejętności powin(-na)ien  mieć kandydat(-ka), aby spełnić się w roli doradcy?
Między innymi na te pytania odpowiedzą Małgorzata Hybińska - wewnętrzna trenerka oraz Łukasz Bukowiak - Senior CX Engagement Specialist w Allegro.  

Małgorzata Hybińska - Trainer
Life & business coach, ekspertka w dziedzinie rozwoju, konsultantka kryzysowa, nauczycielka jogi i medytacji, entuzjastka wellbeingu i życiowego balansu. Od lat wspiera pracowników korporacji w rozwoju, lepszej komunikacji, osiąganiu celów zarówno tych miękkich jak i twardych. Tworzy w korporacji przestrzeń do zatrzymania się, rozmowy, przyjrzenia się z różnych stron ważnym tematom i...efektywnego ruszenia dalej z większą energią oraz spokojną głową.

Łukasz Bukowiak - Senior CX Engagement Specialist
Doświadczony specjalista ds. budowania zaangażowania pracowników i zarządzania potencjałem ludzkim z szerokim zakresem umiejętności w obszarach komunikacji wewnętrznej, rozwoju pracowników, analiz, budowania pozytywnego środowiska pracy oraz rozwijania marki pracodawcy. Jego filozofia pracy opiera się na przekonaniu, że angażujące środowisko pracy stwarza atmosferę wzajemnego wsparcia, zrozumienia i wzrostu. Zależy mu na budowaniu możliwości rozwoju dla wszystkich pracowników, gdzie każdy ma szansę na podnoszenie swoich umiejętności i wykorzystywanie swojego potencjału w atmosferze otwartości i docenienia.

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON III #3
O liderze wśród serwisów biletowych w Polsce, czyli po co Allegro eBilet? - Edyta Sidwa i Bartosz Troński

Jak wygląda współpraca pomiędzy Allegro a eBilet? Na czym polega start-upowa kultura lidera wśród serwisów biletowych w Polsce? Przy jakich wydarzeniach pracują i jak wygląda zakres ich działań dla promotorów?  Oferta wydarzeń jest bardzo zróżnicowana - a jak wygląda jej przygotowanie? Sercem organizacji są ludzie z pasją do dzielenia się emocjami, czyli dla kogo jest praca w eBilet?
Między innymi na te pytania odpowiedzą Edyta Sidwa - General Managerka w eBilet oraz Bartosz Troński - VP, Head of B2B w eBilet.

Edyta Sidwa - General Manager w eBilet
Managerka z 15 letnim doświadczeniem zdobytym w największych Grupach Mediowych i e-commerce w Polsce. Z Grupa Allegro zwiazana od 2018 r. Na swoim koncie ma m.in koordynacje projektow Content Automation, Shop in Shop oraz Allegro Creative Hub. W zarządzie eBilet od 2019 r. odpowiedzialna za rozwój największej platformy sprzedaży biletów w Polsce.

Bartosz Troński - VP, Head of B2B w eBilet
Z eBilet związany od 9 lat. Przeszedł dynamiczną ścieżkę rozwoju - początkowo jako konsultant obsługi klienta, specjalista wsparcia sprzedaży, aż do szefa obszaru komercyjnego i wiceprezesa zarządu. Wierzy, że kluczem do sukcesu jest budowanie relacji opartych na szczerości i zaufaniu. W eBilet odpowiada za obszar B2B, czyli współpracę z organizatorami wydarzeń. Poza pracą - były piłkarz ręczny i fan muzyki elektronicznej.

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON III #2
O społecznej odpowiedzialności biznesu - Karolina Kanar-Kossobudzka, Marta Byra

Czym właściwie jest CSR? Jak można pomagać na Allegro będąc pracownikiem, kupującym lub sprzedającym? Jednym z największych projektów charytatywnych jaki realizujemy jest Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Jaka jest historia naszej współpracy z Fundacją? Ile organizacji pozarządowych zbiera pieniądze na ważne cele społeczne przy pomocy Allegro Charytatywni?
Między innymi na te pytania odpowiedzą Karolina Kanar Kossobudzka - Manager, Group CSR oraz Marta Byra - CSR Expert w Allegro.

Karolina Kanar-Kossobudzka, Manager, Group CSR
Ekspertka w dziedzinie CSR, trenerka fundraisingu. Od kilkunastu lat skutecznie łączy biznes z trzecim sektorem. Pracowała m.in. w Fundacji Fundusz Współpracy, Fundacji Orange, Fundacji Aviva, Przestrzeni from Facebook, współtworzyła również Centrum Nauki Kopernik. Obecnie koordynuje działania CSR w Grupie Allegro i prowadzi zajęcia dotyczące finansowania projektów społecznych na Uniwersytecie Warszawskim. Realizowała projekty edukacyjne, społeczne i kulturalne, pozyskując na nie środki, koordynując pracę zespołów projektowych oraz współpracę z różnymi partnerami społecznymi. Pasjonatka zarządzania projektami i narzędzi cyfrowych.

Marta Byra, CSR Expert
Ekspertka w dziedzinie CSR oraz komunikacji. W Allegro prowadzi projekty społeczne i edukacyjne, współpracuje z organizacjami pozarządowymi oraz innymi partnera zewnętrznymi. Odpowiada za rozwój Allegro Charytatywni i tym samym łączy trzy światy - biznesu, technologii oraz trzeciego sektora. Przed dołączeniem do Allegro przez lata związana zawodowo z public relations. Odpowiadała za komunikację korporacyjną, produktową i projekty z zakresu CSR dla firm z branży energetycznej, telekomunikacyjnej i FMCG. Absolwentka kierunków Filologia nowogrecka oraz Kulturoznawstwo - cywilizacja śródziemnomorska na Uniwersytecie Warszawskim, bezgranicznie zakochana w Grecji.

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON III #1
O procesie tworzenia EVP - Agata Białkowska-Samul

Jak wyglądał proces tworzenia EVP (Employer Value Proposition)? Message house, Reasons to Believe, manifest - co kryje się pod tymi hasłami? W jaki sposób komunikuje się taką zmianę organizacji? Jakie mamy plany na przyszłość? Wskazówki - czyli co warto wiedzieć, kiedy dopiero rozpoczynasz przygodę z EVP w swojej organizacji?
Między innymi na te pytania odpowie Agata Białkowska-Samul - Employer Branding Senior Specialist w Allegro. 

Agata Białkowska-Samul, Employer Branding Senior Specialist
Od lat związana z obszarem budowania wizerunku pracodawcy, ekspertka w obszarze definiowania EVP, wdrażania strategii employer brandingowych w organizacjach oraz start-upach. Wierzy w siłę autentycznej komunikacji i rozwoju opartego o mocne strony. Poza pracą - rysuje oraz interesuje się rozwojem osobistym.

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON II #12
O dziale reklamy - Marcin Bruś

Skąd wziął się pomysł, aby w Allegro budować zespół odpowiedzialny za reklamę? Jakie innowacyjne rozwiązania udało wprowadzić się na rynek? Jak wygląda dział reklamy i z kim na co dzień współpracuje? Kto jest klientem działu reklamy i jak definiuje się sukces klienta? Jak Allegro radzi sobie na rynku reklamy online? Dla kogo jest praca w obszarze reklamy?
Między innymi na te pytania odpowie Marcin Bruś - Director, Group Advertising w Allegro.

Marcin Bruś, Group Advertising Director
Marcin Bruś ma ponad 20-letnie doświadczenie w budowaniu marek, marketingu, sprzedaży i technologii. Łączy doświadczenia dużego reklamodawcy (brand management/ shopper marketing w Procter&Gamble Polska, CEEMEA), rozumie rzeczywistość i możliwości marketingu online i social media (Head of Facebook CEE) oraz prozy nieco mniejszych, szybko rosnących firm, zmuszonych do szybkiej transformacji cyfrowej (fundusze inwestycyjne, consulting dla Klientów technologicznych, farmaceutycznych, e-commerce). Marcin odpowiada obecnie za wspieranie marek i merchantów w dynamicznym rozwoju sprzedaży na Allegro. Odpowiada za rozwój produktów reklamowych i sprzedaż reklamy jako Group Advertising Director w Allegro. Prywatnie ultramaratończyk i skyrunner.

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON II #11
O możliwościach prowadzenia odważnych projektów - Piotr Truszkowski

 Jak wygląda obszar B2B w Allegro? Skąd pomysł na rozwój tego obszaru w Allegro? Co poprzedza podjęcie decyzji o zaangażowaniu zasobów firmy w rozwój takiego projektu? Co było największym wyzwaniem w trakcie prac nad projektem B2B? Jak wygląda uruchomienie takiego produktu/usługi? Na czym polega utrzymywanie produktu? Jakie działania podejmujecie na co dzień?Jak wygląda przyszłość obszaru B2B w Allegro? Dla kogo jest praca w Twoim zespole? 
Między innymi na te pytania odpowie Piotr Truszkowski, Head of B2B w Allegro.

Piotr Truszkowski, Head of B2B
Człowiek od zarządzania zmianą w najbardziej złożonych organizacjach. Poprzez połączenie wiedzy eksperckiej i zarządczej, umiejętności coachingowych i silnego skoncentrowania na dostarczaniu wyników, potrafi efektywnie współpracować z wieloma zespołami na każdym etapie projektu, jednocześnie dbając o rozwój współpracowników. Od listopada 2020 roku zarządza Zespołem B2B w Allegro, współtworząc Allegro Biznes - serwis dla klientów biznesowych, oferujący największy wybór produktów B2B w najbardziej konkurencyjnych cenach, zapewniając finansowanie dostosowane do wymogów segmentu B2B oraz prostotę i wygodę zakupów firmowych.

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON II #10
O rozwoju kanałów kontaktu i Allegro Migam - Marta Bączkowska

Jak wygląda struktura obszaru komunikacji w dziale Customer Experience? Dlaczego poszukiwanie nowych kanałów kontaktu z klientem jest tak istotne? One to One i One to Many - o co chodzi z tą klasyfikacją? Jakie są oczekiwania klientów w kontekście komunikacji?  Co się dzieje z sugestiami dotyczącymi działania platformy, które klienci publikują w sieci? Allegro Migam - o co w tym chodzi? Jak mierzycie wyniki swojej pracy? Jakie są kryteria sukcesu dla Waszych działań? Jakie są trendy w obszarze komunikacji? Między innymi na te pytania odpowie Marta Bączkowska - Senior Leader, Group CX Social Media w Allegro. 

Marta Bączkowska, Senior Leader, Group CX Social Media
W Allegro od 2018, zaczynała jako moderatorka. Od prawie 3 lat liderka zespołu CX Social media, od niedawna na skalę międzynarodową. Odpowiada za komunikację z klientami i partnerami w kanałach “jeden do wielu”. Oprócz tego koordynatorka projektów, między innymi wdrożenia klienckiej infolinii dla osób Głuchych. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Prywatnie fanka psów, pizzy i Eurowizji.

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON II #9
O tym jak budować zrównoważony łańcuch dostaw - Alicja Bieszyńska

O co chodzi z tym zrównoważeniem? Jakie wyzwania stoją przed Allegro w kontekście rozwoju zrównoważonego łańcucha dostaw? W jaki sposób zrównoważona logistyka wpływa na biznes? Jaki jest cel podejmowania działań w tym zakresie? W jaki sposób mierzymy sukces w obszarze Delivery Experience? Jakie mamy plany na przyszłość? Dla kogo jest praca w obszarze Delivery Experience? Między innymi na te pytania odpowie Alicja Bieszyńska, Sustainable Delivery Manager.

Alicja Bieszyńska, Sustainable Delivery Manager
Menedżer ds. Zrównoważonego Rozwoju z ponad 14-letnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach. Ekspertka w dziedzinie zrównoważonych trendów, ambasadorka zielonej transformacji biznesu, entuzjastka wellbeingu, a przy tym także mama dwójki chłopców, którzy są jej motywacją do starań o zrównoważoną przyszłość. 

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON II #8
O Pyramid Principle - Aleksander Otłowski

Komunikacja - dlaczego jest to istotny element każdej firmy? Skąd wzięła się idea ustrukturyzowanej komunikacji w ramach naszej organizacji? Jakie są główne zasady PP? W jaki sposób buduje się przekaz wg tej metodologii?Jaka jest wartość takiego rozwiązania? Jaki jest cel? W jaki sposób doszliśmy w Allegro do decyzji, żeby pracować z PP? Do czego używamy PP w ramach organizacji? Kto i w jaki sposób może skorzystać na zastosowaniu takiego podejścia? W jaki sposób można zdobywać umiejętności w tym zakresie? Czy są jakieś narzędzia do tego? Jakie są kryteria sukcesu dla komunikatu zredagowanego wg metodologii PP?
Między innymi na te pytania odpowie Aleksander Otłowski, Project Manager w Allegro.

Aleksander Otłowski, Project Manager
Project Manager z zespołu International Expansion. Zaangażowany w inicjatywę od wstępnych przemyśleń strategicznych po operacyjne aspekty prowadzenia projektu. Przed IE członek zespołu Corporate Development odpowiedzialnego za wprowadzenie na rynek i dalszy rozwój Allegro SMART! a także projekty M&A (m.in. eBilet czy Mall Group). Od początku związany z przygotowaniem dziesiątek dokumentów wspierających decyzje na poziomie zarządczym. Prywatnie - podróżnik i wielki fan NBA a szczególnie rzutu za trzy w wykonaniu Stepha Curry’ego

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON II #7
O tym, jak budujemy najlepszą jakość obsługi klienta w Polsce - Lilianna Szymańska i Łukasz Pawłyszyn

Jak wygląda obszar obsługi klienta w Allegro? Jakie są główne cele obszaru obsługi klienta? W jaki sposób można wyróżnić się na rynku w kontekście organizacji obszaru obsługi klienta? Jak wygląda temat innowacji w tym obszarze? Jakie trendy panują w tym obszarze? Co robimy w Allegro, żeby nasza obsługa klienta była jak najlepsza? Co jest dla nas priorytetem w zakresie organizacji pracy obszaru obsługi klienta? W jaki sposób mierzymy sukces w tym obszarze?
Między innymi na te pytania odpowie Lilianna Szymańska, CX Quality and Development Manager oraz Łukasz Pawłyszyn, Senior Trainer w Allegro.

Lilianna Szymańska, CX Quality and Development Manager
Z wykształcenia jest księgarzem, więc z obsługą klienta związana od zawsze, w tym od ponad 16 lat w Allegro. Lubi upraszczać standardy, śledzić trendy w obsłudze klienta e-commerce, poprawiać doświadczenia klientów i sprzedających oraz wspierać rozwój ludzi, z którymi pracuje. Współtworząc zespół CX w Oficjalnym Sklepie Allegro, sprawdziła jak to jest sprzedawać na Allegro. Obecnie wykorzystuje swoje doświadczenie jako szefowa zespołu jakości w dziale obsługi sprzedającego w CX. Choć całe życie mieszka w Poznaniu, jest wielką fanką Polski wschodniej i długich spacerów.

Łukasz Pawłyszyn, Senior Trainer
Ekspert Customer Experience - trener odpowiedzialny za obszar szkoleń, rozwój kompetencji, doskonalenie jakości CX, webinaria, edukacyjny content video i publikacje na temat sprzedaży internetowejCertyfikowany trener - uprawnienia certyfikacyjne m.in. Extended Disc, Talenty Gallupa, Odporność psychiczna MTQ48, Prosty język ®Wykładowca akademicki - Uniwersytet Jagielloński | Uniwersytet WarszawskiHead of Jury - Polish Contact Center Awards | Telemarketer Roku

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON 2 #6
O spotach wizerunkowych Allegro - Joanna Kobylińska-Andrzejak i Łukasz Bielewicz
Jak wygląda struktura naszego obszaru marketingowego? Czym jest brand management i o co w nim chodzi? Jak powstaje kampania wizerunkowa? W jaki sposób przeprowadza się badania do takiej kampanii? Ile osób jest zaangażowanych w realizacje spotu reklamowego? W jaki sposób mierzymy skuteczność naszych działań?
Między innymi na te pytania odpowiedzą Asia Kobylińska-Andrzejak, Brand Management Expert oraz Łukasz Bielewicz, Brand Management Expert.

Joanna Kobylińska-Andrzejak, Brand Management Expert
Brand Manager z 14 letnim doświadczeniem w obszarze marketingu. Doświadczona w tworzeniu strategii komunikacyjnych, współprowadzeniu badań, zakupu mediów, po uczestnictwo w procesie produkcyjnym. Pracę w Allegro rozpoczęła od prowadzenia kampanii mobile, a także kampanii sprzedażowych kategorialnych i multikategorialnych. Na swoim koncie ma m.in. koordynację: kampanii świątecznej “Czego szukasz w Święta – English for Beginners” (nagrodzone Brązowym Lwem na Cannes Lions 2017), kampanii “Czego szukasz na co dzień – Gitara” (Epica 2016, srebro), kampanii „Album | Reklama świąteczna 2019”, Teledysku świątecznego Allegro – „Wspólna chwila”, świątecznej kampanii wizerunkowej 2021 “To co najważniejsze”. W roku 2021 odpowiedzialna za przeprowadzenie pierwszych kampanii wizerunkowych Allegro skierowanych do Young Buyers, jak i Silver Generation. W ramach poszerzania swoich kompetencji dotyczących zachowań międzyludzkich jest absolwentką podyplomowych studiów z Psychologii społecznej na SWPS (2021).

Łukasz Bielewicz, Brand Management Expert
Socjolog z ponad 19 letnim doświadczeniem w badaniach rynkowych, członek PTBRiO. Przez wiele lat zdobywał doświadczenia w różnych agencjach badawczych, m.in. jako szef zespołu badawczego w Kantar Millward Brown. Specjalizuje się w badaniach komunikacji i strategii marki. Przez 2 lata wspierał rozwój marek Plusa (Polkomtela) jako członek zespołu badawczego, obecnie wspiera rozwój marki Allegro w obszarze insightów oraz strategii marketingowej.

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON II #5
O trupach w lesie, czyli jak wygląda praca w zes
pole - Trust&Safety - Joanna Gęga i Marcin Wantuch
Czym jest bezpieczeństwo? Jak wygląda struktura obszaru Trust&Safety?Dlaczego w Allegro bezpieczeństwo klientów jest tak ważne? Czym jest Program Ochrony Kupujących? W jaki sposób zespół mierzy rezultaty swoich działań? Jakie wyzwania stoją przed zespołem w perspektywie międzynarodowej ekspansji?
Między innymi na te pytania odpowiedzą Joanna Gęga, Trust & Safety Manager oraz Marcin Wantuch, Trust & Safety Manager w Allegro.

Joanna Gęga, Trust&Safety Manager
Kierownik Zespołu Własności Intelektualnej w Dziale Zaufanie i Bezpieczeństwo w Allegro.pl. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej oraz regulacjach dotyczących odpowiedzialności podmiotów pośredniczących. Na co dzień zarządza zespołem, którego osią jest Program Współpraca w Ochronie Praw, wspierający egzekwowanie praw wyłącznych podmiotów zgłaszających naruszenia oraz działania związane z zarządzaniem portfolio znaków spółki.Ukończyła podyplomowe Studia Prawa Własności Intelektualnej na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkołę̨ Prawa Angielskiego i Europejskiego organizowaną przez University of Cambridge (British Law Centre). Członkini Grupy Ekspertów przy EUIPO Observatory.

Marcin Wantuch, Trust&Safety Manager
Manager w dziale Zaufanie i Bezpieczeństwo w Allegro.pl. Zajmuje się tematyką jakości sprzedaży w serwisie oraz przeciwdziałaniu naruszeniom zasad. Zarządza zespołami, które dbają o to by sprzedaż i obsługa posprzedażowa na Allegro odbywały się w profesjonalny sposób, użytkownicy działali zgodnie z zasadami platformy oraz przeciwdziałają stratom finansowym spółki.Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prywatnie mąż i ojciec, zawodowo związany od lat z bezpieczeństwem internetowym, z zamiłowania szachista i motocyklista;)

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON II #4
O budowaniu marki osobistej - Karolina Kabat i Radosław Wojtysiak

Czym jest marka osobista? Jakie narzędzia wykorzystujemy do budowania marki osobistej? Jak Allegro wspiera budowanie marki osobistej?Czym jest program Allegro Life? Jakie korzyści niesie za sobą uczestniczenie w programie ambasadorskim?
Między innymi o tym opowie Karolina Kabat, Talent Acquisition Specialist oraz Radosław Wojtysiak, Senior Front-end Software Engineer.

Karolina Kabat, Talent Acquisition Specialist
Karolina pracuje w obszarze HR. Najbardziej interesuje się zagadnieniami z zakresu employer branding, Agile HR i trendów rekrutacyjnych na świecie. Na co dzień lubi tworzyć notatki graficzne. Po pracy Karolina chodzi na długie spacery, rysuje i słucha dużo muzyki.

Radosław Wojtysiak, Senior Front-end Software Engineer
Pasjonat technologii webowych. Pamięta czasy świetności znacznika “marquee”. Zainteresowany inżynierią oprogramowania. Gdy tylko to możliwe stara się dzielić swoją pasją i dotychczas nabytym doświadczeniem z innymi. Autor biuletynu na Linkedin "Praktyczny Rozwój Programisty" oraz organizator spotkań "Programistyczna Gadka".

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON II #3 
O działaniach dot. zrównoważonego rozwoju i Raporcie ESG - Magdalena Andrejczuk
CSR, ESG, Sustainability - o co w tym chodzi? Co oznaczają te skróty i hasła? Dlaczego powinniśmy dążyć do odpowiedzialnego i zrównoważonego rozwoju? Allegro po raz kolejny opublikowało Raport ESG, co w nim znajdziemy? Jak wygląda odpowiedzialność i dążenie do zrównoważonego rozwoju w Allegro? Jakie mamy plany na przyszłość?
Między innymi na te pytania odpowie Magda Andrejczuk, Sustainability & ESG Expert w Allegro.

Magdalena Andrejczuk, Sustainability & ESG Expert
Magda jest zawodowo związana z odpowiedzialnym biznesem i zrównoważonym rozwojem od ponad 12 lat. W Allegro zajmuje się wdrożeniem i realizacją strategii ESG & zrównoważonego rozwoju oraz raportowaniem, a także m.in. współpracą z partnerami zewnętrznymi. Wcześniej ten temat rozwijała w Agorze, gdzie odpowiadała za CSR, kodeks etyki oraz komunikację. W Forum Odpowiedzialnego Biznesu była zaś Menedżerką Programu Partnerstwa i Karty Różnorodności. Absolwentka socjologii i ekonomii oraz studiów doktoranckich na SGH. Pasjonatka startupów, szczególnie zrównoważonych. Wykładowczyni na takich uczelniach jak: Szkoła Główna Handlowa, SWPS, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Uniwersytet Warszawski czy Akademia Leona Koźmińskiego.  

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON II #2
O Automatach paczkowych Allegro One Box - Jacek Powałka
Czym zajmuje się zespół Delivery Experience? Trochę o marce One - jakie usługi wchodzą w jej skład? Projekt automatów paczkowych od kuchni - jak wygląda proces tworzenia takiej sieci? Na czym polega fenomen automatów paczkowych? Dla kogo jest praca w obszarze Delivery Experience?
O tym opowie Jacek Powałka, Head of One Delivery Product & DEX Communication.

Jacek Powałka - Head of One Delivery Product & DEX Communication 
Allegro.pl One Box, InPost.co.uk Lockers, One Kurier, Exppondo.com to autorskie produkty i marki tworzone przez moje zespoły. A wszystko zaprojektowane z myślą o jednym celu: stworzeniu unikalnego doświadczenia klienta, które buduje lojalność.
Manager w firmach logistycznych z 20-letnim doświadczeniem, ekspert Last Mile. Doświadczony w transformacji i zarządzaniu strategicznym, sprzedaży i marketingu, e-commerce, zarządzaniu doświadczeniami klientów oraz w rozwoju i utrzymaniu klientów.
Mówią, że to ważne ;) więc zdobyłem kilka nagród i wyróżnień: International Contest of Direct Marketing „Boomerang”, Golden Arrow, Crackfilm, w tym wyróżnienie za najlepszą kampanię roku. Jestem wykładowcą na uczelniach takich jak Szkoła Główna Handlowa w Warszawie oraz Wyższa Szkoła Biznesu w Nowym Sączu. Jestem członkiem Direct Marketing Association oraz CRMcommunity.com.

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON II #1 
O pracy Agile Coachów - Krystyna Abraham-Walasiak i Cezary Mielnicki
O co chodzi z tym agile coachingiem? Kim jest Agile Coach? Jakie kompetencje, umiejętności, zainteresowania powinna mieć osoba aspirująca do roli dobrego Agile Coacha? Jakie wyzwania stoją przed Allegro w kontekście dynamicznego wzrostu i jaką rolę pełni w tym Agile Coach? Co jest najbardziej atrakcyjnego, pociągającego w pracy Agile Coacha? Dynamika pracy Agile Coacha - czy jest w stanie zaplanować swoją pracę w dłuższym terminie, czy zmienność to nieodłączną część tego stanowiska?
Między innymi na te pytania odpowiedzą Krystyna Abraham-Walasiak, Team Leader zespołu Agile Coachów oraz Cezary Mielnicki, Agile Coach.

Cezary Mielnicki, Agile Coach / Chief Scrum Master / psycholog. Podejmuje wyzwania związane z wdrażaniem i rozwojem podejścia zwinnego w organizacjach. Kiedyś Java Developer i manager zespołu. Ma inżyniera we krwi, psychologa w sercu i biznesowca z rozsądku.                                                                                    
Krystyna Abraham-Walasiak, Team Leader / Agile Coach / lider / Analityk Transakcyjny / psycholog w świecie technologii. Usprawnia proces dostarczania wartości na różnych poziomach organizacji. Wspiera zespoły w zmianie i w budowaniu współpracy.

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON I #12
Akademia Allegro - Kinga Hajducka
Znacie już Akademię Allegro? Chcecie wiedzieć kto stoi za tym wyjątkowym projektem? O tym z jakich etapów składał się proces tworzenia Akademii Allegro, jak udało zaangażować się w niego blisko 100 osób oraz o tym jak mądrze wybierać kursy online, opowie Kinga Hajducka, Lider ds Edukacji i Rozwoju Sprzedających w Allegro.

Kinga Hajducka - Lider ds Edukacji i Rozwoju Sprzedających. Odpowiada za program edukacji online największej platformy handlowej w Polsce. Pomysłodawczyni i realizatorka Akademii Allegro. Kinga odpowiada za program edukacji online ulubionego miejsca zakupowego w Polsce. Jest autorką programów ambasadorskich dla Le Petit Marseillas, O.B., L'Oréal Paris, które skupiły kilkanaście tysięcy ambasadorów. Prowadziła zajęcia na dwóch poznańskich uniwersytetach - Adama Mickiewicza i Uniwersytecie Artystycznym. W swojej pracy wykorzystuje social media, content marketing i magię Word Of Mouth Marketing. Pomaga budować skuteczną komunikację online i długotrwałe relacje w biznesie.

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON I #11
Dział Finansowy w Allegro - Dominika Piotrowska
Księgowość – dla jednych smutna konieczność, dla innych źródło wyzwań iciekawa przygoda. Jak funkcjonuje Dział Finansowy w Allegro i z jakimi wyzwaniami jego pracownicy mierzą się na co dzień? Jakie systemy ułatwiają im pracę? O tym jak zaksięgować 12000 faktur miesięcznie, jak zmobilizować 2000 pracowników by oddali dokumenty na czas oraz dlaczego jeszcze w dziale finansowym Allegro nie ma nudy, opowie Dominika Piotrowska – Liderka Zespołu - Sekcji Kosztów i Zobowiązań w Allegro.

Dominika Piotrowska pracuje w Allegro już ponad 10 lat, a od prawie 7 jest liderem w zespole finansowo-księgowym. Sprawuje pieczę nad zespołem kosztów i zobowiązań. Współpracuje ze wszystkimi działami w organizacji, wysoko stawia sobie cele i realizuje je z pełną pasją. Zawsze z uśmiechem i energią odpowiada na każde pytanie, tłumaczy wszystkie wątpliwości nurtujące biznes :-)

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON I #10
Customer Experience w Allegro - Izabela Niewiedział

Zespół Customer Experience w Allegro to aktualnie ponad 600 osób, które miesięcznie obsługują około 340 tysięcy zapytań pochodzących od klientów i użytkowników Allegro. Jak wyglądała praca zespołu przed laty, a jak wygląda dziś? Z jakich kanałów kontaktu korzystają klienci Allegro?
Zapraszamy na podcast z Izabelą, liderką w Customer Experience, która opowie nam o pracy swojego zespołu, o wyzwaniach z jakimi mierzą się na co dzień, a także o przyszłości obsługi klienta w Allegro.

Izabela Niewiedział jest liderką w zespole Customer Experience. W Allegro pracuje od grudnia 2003 roku, kiedy to firma była kameralnym startupem. Każdego dnia razem ze swoim zespołem profesjonalnych doradców dba o to, by podróż klientów po Allegro zawsze kończyła się szczęśliwie, nawet jeśli po drodze zdarzy im się zgubić bilet. Dla Izabeli wyzwaniem jest każde “nie da się“. Porusza wtedy niebo i ziemię, aby w niestandardowy sposób pomóc klientowi. Jest specjalistką od sytuacji kryzysowych. Allegro dla Izabeli to niesamowita przygoda w ekspresowo zmieniającym się środowisku pracy. To nowe projekty i ciągłe wyzwania. To realny wpływ na wiele zmian, nowoczesne i profesjonalne narzędzia pracy oraz praca z inspirującymi, różnorodnymi ludźmi, od których można się wiele nauczyć.

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON I #9
Praca w Zespole Reklamy Allegro - Maciej Piątek

Jakie są zasięgi i skala realizowanych kampanii?  Jak działają modele FF i CPM? Jakie są najnowsze trendy na rynku reklamy internetowej? Jakie wyzwania stoją przed branżą reklamową w Polsce?
O tym opowie Maciej Piątek, Senior Advertising Business Partner, który od kilku lat odpowiada w Allegro za współpracę z klientami biznesowymi w ramach komercyjnej oferty reklamowej firmy.

Maciej Piątek - Senior Advertising Business Partner, na co dzień współpracuje z największymi markami elektronicznymi, szukając dla nich rozwiązań reklamowych, które umocnią  obecność brandów na platformie Allegro. Od blisko 20 lat związany z branżą reklamową.

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON I #8
Zespół SEO w Allegro - Przemysław Jakubowski

Czym właściwie zajmuje się zespół SEO, jaki jest jego główny cel? Do czego dążymy jako Allegro w zakresie wykorzystania popularnych wyszukiwarek? Co wyróżnia nas na rynku e-commerce? Na ile praca zespołu różni się od pracy w agencji, co jest wyjątkowego w Allegro pod kątem SEO?
Na te pytania odpowie Przemysław Jakubowski, Marketing Team Manager w Allegro.

Przemysław Jakubowski - liderem zespołu SEO w Allegro.pl z ponad 13-letnim doświadczeniem w branży SEM/SEO. Na co dzień poszukuje rozwiązań, które dadzą efekt skali. Uwielbia dane i automatyzację procesów. Na koncie posiada niejedno szkolenie, parę kar od Google oraz kilka stron wyciągniętych z kłopotów. Prywatnie miłośnik ciężkich gitarowych riffów.

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON I #7
Delivery Experience w Allegro - Łukasz Szczepański

Czym jest Delivery Experience w Allegro? Jak sprzedający powinni dbać o doświadczenie klienta związane z dostawą? Jakie cele stawiamy sobie w tym zakresie? Co jest naszym największym wyzwaniem?
Między innymi na te pytania odpowie Łukasz Szczepański, Delivery Experience Director w Allegro.

Łukasz Szczepański - dołączył do Allegro we wrześniu 2019 roku i odpowiada za rozwój obszaru Delivery Experience. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 6 lat pracował dla SCM na Ukrainie - największego lokalnego holdingu. Przed dołączeniem do Allegro, Łukasz był prezesem Grupy Merlin - jednego z czołowych graczy e-commerce w branży książek i zabawek.

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON I #6
Analityk Danych w Delivery Experience - Jakub Zalewski

Jakie dane analizujemy i czym charakteryzuje się praca analityka danych w Allegro? Czym jest Delivery Experience i dlaczego analiza danych z nim związana dla nas ważna? Czym się różni praca Analityka Danych w Delivery Experience od podobnej roli w innych działach? Jak praca Data Analityka przekłada się na to co Allegro oferuje swoim Kupującym?
Między innymi na te pytania odpowie Jakub Zalewski, Senior Data Analyst, w najnowszym podcascie.

Jakub Zalewski - Senior Data Analyst w zespole Allegro Delivery Experience. Jest odpowiedzialny za przygotowanie analiz, które wspierają wiele decyzji biznesowych podejmowanych przez managerów z obszaru logistyki. Przed dołączeniem do Allegro doświadczenie zawodowe zdobył w bankach i firmie pożyczkowej analizując dane kredytowe klientów, tworząc raporty i modele ryzyka. Od zawsze związany z danymi i technologią.

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON I #5
Sprzedaż zagraniczna Allegro - Kacper Rozenbaum

Czym jest cross border? Dlaczego jest istotny w rozwoju segmentu sprzedaży detalicznej? Czym na co dzień zajmuje się zespół odpowiedzialny za współpracę ze sprzedawcami z innych państw? Jak pozyskać bliskich i dalszych sąsiadów? Z jakimi wyzwaniami związanymi z pozyskaniem zagranicznych sprzedawców się stykamy?
Między innymi o tym opowie Kacper Rozenbaum.

Kacper Rozenbaum pełni w Allegro role Head of International Sales, gdzie odpowiada za rozwój bazy międzynarodowych merchantów. Przed dołączeniem do Allegro Kacper pracował w McKinsey & Company, wiodącej globalnej firmie konsultingowej, gdzie doradzał klientom technologicznym, e-commerce i detalicznym w Europie, Australii i Ameryce Północnej. Kacper posiada MBA z INSEAD (Singapur/Francja) oraz tytuł magistra Uniwersytetu Warszawskiego.  

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON I #4
Allegro Lokalnie - Karol Czupryński

Czy można pracować w startupie i największej firmie e-commerce w Polsce jednocześnie? Czym jest Allegro Lokalnie? Dlaczego wróciliśmy do korzeni Allegro? Jakie mamy plany i co jest dla nas ważne z perspektywy klienta kupującego i sprzedającego? Dlaczego musimy analizować dane? Czym jest emocjonalne podchodzenie do pewnej wyceny? Dlaczego “daję 30 zł i jutro będę” nie sprawdzi się na Allegro Lokalnie?  

Karol Czupryński - Dyrektor Allegro Lokalnie, który w swojej codziennej pracy odpowiada za cały serwis www.allegrolokalnie.pl. Stworzył go od podstaw oraz dba o jego ciągły rozwój. O rynku C2C, czyli Customer-to-Customer, wie absolutnie (prawie) wszystko!

Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON I #3
Summer e-Xperience w Allegro - Kamila Karasiewicz

O  programie Summer e-Xperience posłuchasz w Allegro Podcast z Kamilą Karasiewicz - Junior Data Analyst w Allegro. Summer e-Xperience to 3 miesiące intensywnej, praktycznej nauki i współpracy z najlepszymi specjalistami Allegro.
Program jest płatny, a najlepsi uczestnicy mają możliwość zatrudnienia u nas, tak jak Kamila!
Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON I #2
Onboarding w Allegro - Wioleta Banaszek

Jak wyglądają pierwsze dni w Allegro? Dlaczego onboarding jest ważny? Jak poradziliśmy sobie z przejściem na pracę zdalną? Czym zajmuje się zespół Learning and Development?
Na te pytania odpowie Wioleta Banaszek - Learning and Development Specialist.
Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
SEZON I #1
Special Case Team w Customer Experience w Allegro - Wojciech Matelski

Czym jest Special Case Team w Allegro? Jak i dlaczego powstał w Allegro? Jakie chwytające za serce historie ma do opowiedzenia? Jak znaleźć rozwiązania w sytuacjach wydawałoby się "bez wyjścia" i  pomóc innym?
Na te pytania odpowie Wojciech Matelski - Lider w Customer Experience w Allegro oraz Lider Special Case Teamu.
Aby wyświetlić treść poprawnie zaakceptuj pliki cookies.
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.