Wszystko po to, by zwiększać wygodę wyszukiwania i porównywania produktów.
Widzimy, że doświadczenie zakupowe klientów, którzy przeglądali listy produktów jest bardzo pozytywne. Klient szybciej odnajduje to, czego szukał, wygodnie porównuje cechy produktów, a - co najważniejsze - może łatwo znaleźć ofertę sprzedającego, która jest dla niego najbardziej atrakcyjna, np. pod względem ceny lub krótkiego czasu dostawy. Zmiana w sposobie wystawiania nowych ofert na Allegro, którą wprowadziliśmy 1 sierpnia, przyspieszy budowę Katalogu Produktów, a co za tym idzie będziemy mogli jeszcze szerzej prezentować klientom asortyment w nowy sposób. Aby wesprzeć sprzedających we wprowadzeniu zmian, przygotowaliśmy szereg materiałów informacyjnych i edukacyjnych, a także specjalną sekcję w Allegro Gadane.
Bartłomiej Leszczyński, odpowiedzialny za technologiczne wdrożenie Katalogu Produktów w Allegro.
Katalog Produktów Allegro - rozmowa z ekspertem Allegro