Rok 2021 to kolejne 12 miesięcy dynamicznego rozwoju kategorii mody na Allegro. Nasza baza wzrosła do prawie 40 mln ofert, co stanowi ponad 60% wzrost rok do roku! Nawiązaliśmy w tym czasie 115 nowych partnerstw wzbogacając ofertę o marki takie, jak Felina, Apart, Swiss, SKECHERS, Fila, CCC/Sprandi, Ryłko, PEPCO czy Martes Sport. 2021 to również rok rozwoju mody dziecięcej na Allegro. Zwłaszcza pod kątem obecności polskich marek na platformie - w ostatnich miesiącach powitaliśmy Nanaf Organic, EkoTuptusie, Lemigo, GoKids. Można powiedzieć, że 2021 rok w naszej kategorii upłynął pod znakiem polskiej mody. Zrealizowaliśmy bowiem również akcję „Allegro Projektownia”, która wspiera polskie rzemieślnictwo modowe.
Karol Czupryński, Commercial Category Management Director
Mając na uwadze skalę zakupów dokonywanych przez Polaków na Allegro, analiza wyszukiwań w kategorii ”fashion” przypomina przeglądanie największych magazynów modowych. Buty workery, bucket hats i all white look - najgorętsze trendy z wybiegów - trafiają prosto do szaf naszych klientów i klientek właśnie dzięki Allegro.
Karol Czupryński, Commercial Category Management Director